ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سايت‌های اعلام نرخ ارز در ايران فيلتر شدند

<p>ايران چندين سايت مرجع اعلام نرخ ارز را با فيلترينگ از دسترس کاربران اين کشور خارج کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، &quot;به&zwnj;دنبال التهابات قيمت در بازار سکه و ارز کشور طی روزهای اخير، چندين سايت ارائه&zwnj;کننده نرخ ارز و سکه فيلتر شدند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&quot;مظنه، صرافی تهران، مثقال، آنلاين کارنسی و پيک پايگاه خبری&quot; از جمله اين سايت&zwnj;ها هستند که از روز چهارشنبه ۱۲ مهر فيلتر شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيش از اين نيز سايت&zwnj;های اعلام نرخ ارز در زمان نوسانات شديد نرخ ارز فيلتر شده بودند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>پيش از اين نيز سايت&zwnj;های اعلام نرخ ارز در زمان نوسانات شديد نرخ ارز فيلتر شده بودند</p> </blockquote> <p>به گزارش ايلنا &quot;برخی از سايت&zwnj;هايی که طی روزهای اخير قيمت ارز و سکه را اعلام می&zwnj;کردند، در اقدامی هماهنگ قيمت تمامی ارزها را صفر کرده و از اعلام جزئيات قيمت اصلی ارز خودداری کرده&zwnj;اند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>در يک هفته اخير قيمت دلار از ۲۲۰۰ تومان تا نزديک به ۴۰۰۰ تومان نوسان کرد و اين نوسانات شديد عملأ خريد و فروش کالا را غيرممکن کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همين حال روز گذشته بازاريان تهران در اعتراض به بی&zwnj;ثباتی ارزی مغازه&zwnj;های خود را تعطيل کرده و تجمع و راهپيمايی کردند. نيروی انتظامی و نيروهای لباس&zwnj;شخصی با حمله به معترضان گروهی از آنان را دستگير کردند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>گفته می&zwnj;شود روز سه&zwnj;شنبه پيامک&zwnj;هايی به بازاريان رسيده بود که چهارشنبه بازار بزرگ تهران در اعتراض به تورم در اعتصاب بوده و تعطيل است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>خيابان&zwnj;های ناصرخسرو و اطراف بازار تهران، تعداد قابل توجهی از کسبه و بازاريان دست به تجمع و راهپيمايی زده و شعارهايی عليه دولت و سياست&zwnj;های حکومت سر دادند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>از جمله شعارهايی که سر داده شده، &quot;محمود خائن آواره گردی&hellip;&quot;، &quot;محمود حياکن، سياستو رها کن&quot;، &quot;سوريه رو رها کن، فکری به حال ما کن&quot; و&hellip; گزارش شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>راهپيمايی آنها در مسير خيابان&zwnj;های ناصرخسرو، ميدان امام خمينی و خيابان فردوسی ادامه يافت و نيروهای امنيتی و لباس شخصی با حمله به آنها گروهی از معترضان را بازداشت کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس جمهوری اسلامی ايران دو روز پيش در نشست رسانه&zwnj;ای خود در واکنش به بازار ارز گفت نوسانات بازار ارز به خاطر مشکلات اقتصادی نيست و آن را ناشی از &quot;جنگ تبليغاتی و روانی عليه دولت&quot; عنوان کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

ايران چندين سايت مرجع اعلام نرخ ارز را با فيلترينگ از دسترس کاربران اين کشور خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، "به‌دنبال التهابات قيمت در بازار سکه و ارز کشور طی روزهای اخير، چندين سايت ارائه‌کننده نرخ ارز و سکه فيلتر شدند."

"مظنه، صرافی تهران، مثقال، آنلاين کارنسی و پيک پايگاه خبری" از جمله اين سايت‌ها هستند که از روز چهارشنبه ۱۲ مهر فيلتر شدند.

پيش از اين نيز سايت‌های اعلام نرخ ارز در زمان نوسانات شديد نرخ ارز فيلتر شده بودند.

پيش از اين نيز سايت‌های اعلام نرخ ارز در زمان نوسانات شديد نرخ ارز فيلتر شده بودند

به گزارش ايلنا "برخی از سايت‌هايی که طی روزهای اخير قيمت ارز و سکه را اعلام می‌کردند، در اقدامی هماهنگ قيمت تمامی ارزها را صفر کرده و از اعلام جزئيات قيمت اصلی ارز خودداری کرده‌اند."

در يک هفته اخير قيمت دلار از ۲۲۰۰ تومان تا نزديک به ۴۰۰۰ تومان نوسان کرد و اين نوسانات شديد عملأ خريد و فروش کالا را غيرممکن کرده است.

در همين حال روز گذشته بازاريان تهران در اعتراض به بی‌ثباتی ارزی مغازه‌های خود را تعطيل کرده و تجمع و راهپيمايی کردند. نيروی انتظامی و نيروهای لباس‌شخصی با حمله به معترضان گروهی از آنان را دستگير کردند.

گفته می‌شود روز سه‌شنبه پيامک‌هايی به بازاريان رسيده بود که چهارشنبه بازار بزرگ تهران در اعتراض به تورم در اعتصاب بوده و تعطيل است.

خيابان‌های ناصرخسرو و اطراف بازار تهران، تعداد قابل توجهی از کسبه و بازاريان دست به تجمع و راهپيمايی زده و شعارهايی عليه دولت و سياست‌های حکومت سر دادند.

از جمله شعارهايی که سر داده شده، "محمود خائن آواره گردی…"، "محمود حياکن، سياستو رها کن"، "سوريه رو رها کن، فکری به حال ما کن" و… گزارش شده است.

راهپيمايی آنها در مسير خيابان‌های ناصرخسرو، ميدان امام خمينی و خيابان فردوسی ادامه يافت و نيروهای امنيتی و لباس شخصی با حمله به آنها گروهی از معترضان را بازداشت کرد.

محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهوری اسلامی ايران دو روز پيش در نشست رسانه‌ای خود در واکنش به بازار ارز گفت نوسانات بازار ارز به خاطر مشکلات اقتصادی نيست و آن را ناشی از "جنگ تبليغاتی و روانی عليه دولت" عنوان کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.