ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۰ نفر در ايران به اتهام "اخلال در بازار ارز" ‌بازداشت شدند

<p>دادستان تهران از بازداشت ۳۰ نفر به اتهام &quot;اخلال در بازار&quot; ارز خبر داد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای رسمی دادستانی تهران، عباس جعفری دولت&zwnj;آبادی گفت: &quot;تاکنون ۳۰ نفر از متهمان اصلی اخلال در بازار ارز کشور بازداشت شده&zwnj;اند و تحقيقات از آنان توسط&nbsp; کارشناسان مجرب آغاز شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته دادستان تهران &quot;از اين عده مقادير زيادی ارز، طلا و سکه طلا&nbsp; که از طريق خريد و فروش غير مجاز ارز به دست آمده ، کشف شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>جعفری دولت آبادی افزود: &quot;متهمان ديگری نيز در اين زمينه شناسايی و تحت تعقيب قضايی قرار گرفته&zwnj;اند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>جعفری دولت آبادی: متهمان ديگری نيز در اين زمينه شناسايی و تحت تعقيب قضايی قرار گرفته&zwnj;اند</p> </blockquote> <p>دادستان تهران گفت: &quot;مبارزه با اخلالگران بازار ارز صرفأ نبايد به اقدامات&nbsp; قضايی محدود شود، بلکه بايد هم&zwnj;زمان با آن سياست&zwnj;های ارزی مناسب از جمله تأمين ارز برای کالاهای اساسی و خدمات مورد نياز مردم، خريد و فروش ارز در مراکز رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و اتخاذ سياست&zwnj;های پولی و اقتصادی متناسب با شرايط فعلی کشور اتخاذ شود.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همين حال بازار تهران که چند روز پيش شاهد تجمع اعتراضی بود، روز گذشته با حضور نيروهای امنيتی و بسيج بازگشايی شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>همچنین به دنبال بالاگرفتن نابسامانی در بازار ارز ايران، حيدر مصلحی، وزير اطلاعات به مجلس احضار شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>هفته گذشته نیز دادستانی تهران از بازداشت ۱۶ &quot;اخلالگر&quot; بازر ارز خبر داد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>برخی نمایندگان مجلس ایران می&zwnj;گویند دولت به طور &quot;عمد&quot; بازار ارز را &quot;آشفته نگه می&zwnj;دارد&quot; تا از این طریق کمبود نقدینگی خود را جبران کند. این اتهام از سوی دولت رد شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همین قاسم جعفری، یکی از نمایندگان مجلس گفته است وزارت اطلاعاتی که یک &quot;تروریست&quot; را از آسمان به زمین می&zwnj;کشد، باید بتواند &quot;اخلال&zwnj;گران بازر ارز را هم شناسایی کند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>اشاره این نماینده مجلس به ماجرای عبدالمالک ریگی، رهبر گروه جندالله است که در یک هواپیما بر فراز ایران بازداشت شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

دادستان تهران از بازداشت ۳۰ نفر به اتهام "اخلال در بازار" ارز خبر داد.

به گزارش تارنمای رسمی دادستانی تهران، عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: "تاکنون ۳۰ نفر از متهمان اصلی اخلال در بازار ارز کشور بازداشت شده‌اند و تحقيقات از آنان توسط  کارشناسان مجرب آغاز شده است."

به گفته دادستان تهران "از اين عده مقادير زيادی ارز، طلا و سکه طلا  که از طريق خريد و فروش غير مجاز ارز به دست آمده ، کشف شده است."

جعفری دولت آبادی افزود: "متهمان ديگری نيز در اين زمينه شناسايی و تحت تعقيب قضايی قرار گرفته‌اند."

جعفری دولت آبادی: متهمان ديگری نيز در اين زمينه شناسايی و تحت تعقيب قضايی قرار گرفته‌اند

دادستان تهران گفت: "مبارزه با اخلالگران بازار ارز صرفأ نبايد به اقدامات  قضايی محدود شود، بلکه بايد هم‌زمان با آن سياست‌های ارزی مناسب از جمله تأمين ارز برای کالاهای اساسی و خدمات مورد نياز مردم، خريد و فروش ارز در مراکز رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و اتخاذ سياست‌های پولی و اقتصادی متناسب با شرايط فعلی کشور اتخاذ شود."

در همين حال بازار تهران که چند روز پيش شاهد تجمع اعتراضی بود، روز گذشته با حضور نيروهای امنيتی و بسيج بازگشايی شد.

همچنین به دنبال بالاگرفتن نابسامانی در بازار ارز ايران، حيدر مصلحی، وزير اطلاعات به مجلس احضار شده است.

هفته گذشته نیز دادستانی تهران از بازداشت ۱۶ "اخلالگر" بازر ارز خبر داد.

برخی نمایندگان مجلس ایران می‌گویند دولت به طور "عمد" بازار ارز را "آشفته نگه می‌دارد" تا از این طریق کمبود نقدینگی خود را جبران کند. این اتهام از سوی دولت رد شده است.

در همین قاسم جعفری، یکی از نمایندگان مجلس گفته است وزارت اطلاعاتی که یک "تروریست" را از آسمان به زمین می‌کشد، باید بتواند "اخلال‌گران بازر ارز را هم شناسایی کند."

اشاره این نماینده مجلس به ماجرای عبدالمالک ریگی، رهبر گروه جندالله است که در یک هواپیما بر فراز ایران بازداشت شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    ميخواهند مشکل ورشکستگی اقتصادی شان را با اين شوی بسيار تکراری مفتضح حل کنند؟ !!

  • haghighatgo

    دستور از غرب آمد ...که ای ملا اکبیری خواب رفته ..اینجوری مواظب مال و منافعمون در ایرانی ....می خوای آتیش به منافعمون در ایران بزنند ....فوری کسانی رو دستگیرکن که باعث لگد پرانی میشن !!!