ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ سه هزار کودک و نوجوان ايرانی بر اثر تصادف در سال ۹۰

<p>يک مقام شهرداری تهران گفت دست کم سه هزار کودک و نوجوان ايرانی در سال ۱۳۹۰ بر اثر تصادف کشته شده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، وحيد نوروزی، معاون اجرايی سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران گفت: &quot;در چنين شرايطی با يک تصميم اشتباه سن معاينه فنی به پنج سال کاهش يافته در صورتی که حتی اگر يک کودک جان خود را بر اثر نقص فنی خودرو از دست دهد، گناه کسانی که اين مصوبه را به تصويب رساندند قابل بخشش نيست.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته وی &quot;حتی يک سرويس مدرسه استاندارد در کشور نداريم و از روی ناچاری مجبوريم دانش&zwnj;آموزان را به سرويس&zwnj;های موجود بسپاريم و بين دو گزينه بد و بد&zwnj;تر، يکی را انتخاب کنيم.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>ايران از جمله کشورهای است که آمار مرگ ناشی از تصادفات در آن بالاست. بر اساس آمار، سالانه نزديک به ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در جاده&zwnj;های ايران کشته می&zwnj;شوند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>بر اساس آمار، سالانه نزديک به ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در جاده&zwnj;های ايران کشته می&zwnj;شوند</p> </blockquote> <p>چند ماه پيش عليرضا سليمانی، قائم&zwnj;مقام معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران گفت در ايران روزانه پنج کودک هنگام عبور از خيابان بر اثر تصادف کشته می&zwnj;شوند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته وی &quot;از پنج هزار و ۳۲۴ عابر پياده&zwnj;ای که در سال ۸۹ بر اثر تصادفات رانندگی در کشور کشته شدند، يک هزار و ۷۱۳ نفر را کودکان زير ۱۰ سال از جمله دانش&zwnj;آموزان تشکيل می&zwnj;دادند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>همچنین مصطفی پورمحمدی، رئيس سازمان بازرسی ايران چندی پیش گفت آمار سالانه کشته&zwnj;شدگان تصادفات جاده&zwnj;ای اين کشور مانند آمار کشته&zwnj;شدگان جنگ ايران و عراق است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته وی &quot; در جنگ به&zwnj;طور ميانگين هر سال ۳۰ هزار شهيد داشتيم. به عبارت ديگر آمار کشته های جاده&zwnj;ای ما الآن مانند کشته&zwnj;های جنگ است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

يک مقام شهرداری تهران گفت دست کم سه هزار کودک و نوجوان ايرانی در سال ۱۳۹۰ بر اثر تصادف کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، وحيد نوروزی، معاون اجرايی سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران گفت: "در چنين شرايطی با يک تصميم اشتباه سن معاينه فنی به پنج سال کاهش يافته در صورتی که حتی اگر يک کودک جان خود را بر اثر نقص فنی خودرو از دست دهد، گناه کسانی که اين مصوبه را به تصويب رساندند قابل بخشش نيست."

به گفته وی "حتی يک سرويس مدرسه استاندارد در کشور نداريم و از روی ناچاری مجبوريم دانش‌آموزان را به سرويس‌های موجود بسپاريم و بين دو گزينه بد و بد‌تر، يکی را انتخاب کنيم."

ايران از جمله کشورهای است که آمار مرگ ناشی از تصادفات در آن بالاست. بر اساس آمار، سالانه نزديک به ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در جاده‌های ايران کشته می‌شوند.

بر اساس آمار، سالانه نزديک به ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر در جاده‌های ايران کشته می‌شوند

چند ماه پيش عليرضا سليمانی، قائم‌مقام معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران گفت در ايران روزانه پنج کودک هنگام عبور از خيابان بر اثر تصادف کشته می‌شوند.

به گفته وی "از پنج هزار و ۳۲۴ عابر پياده‌ای که در سال ۸۹ بر اثر تصادفات رانندگی در کشور کشته شدند، يک هزار و ۷۱۳ نفر را کودکان زير ۱۰ سال از جمله دانش‌آموزان تشکيل می‌دادند."

همچنین مصطفی پورمحمدی، رئيس سازمان بازرسی ايران چندی پیش گفت آمار سالانه کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای اين کشور مانند آمار کشته‌شدگان جنگ ايران و عراق است.

به گفته وی " در جنگ به‌طور ميانگين هر سال ۳۰ هزار شهيد داشتيم. به عبارت ديگر آمار کشته های جاده‌ای ما الآن مانند کشته‌های جنگ است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.