ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قصه روزهاى كرونائى‌ام ــ فیلم کوتاهی از رضا علامه‌زاده

رضا علامه‌زاده٬ کارگردان و مستندساز ایرانی ساکن هلند که این روزها در قرنطینه خانگی است، فیلم کوتاه «قصه روزهاى كرونائى‌ام» را همراه با نوه‌هایش از راه دور ساخته است.

شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، بسیاری از شهرها را به تعطیلی و قرنطینه کشانده است. میلیون‌ها کودک همراه با خانواده‌هایشان در خانه مانده‌اند و به مدرسه نمی‌روند. در این میان پدربزرگ و مادربزرگ‌ها هم از دیدن فرزندان و نوه‌هایشان منع می‌شوند، چرا که می‌توانند در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار گیرند.

رضا علامه‌زاده٬ کارگردان و مستندساز ایرانی ساکن هلند که این روزها در قرنطینه خانگی است، فیلم کوتاهی را همراه با نوه‌هایش از راه دور ساخته است.

او با انتشار این فیلم در صفحه فیسبوکش این چنین نوشته است:

«و حالا كه ويروس "جن زده!" كرونا مرا از دنياى واقعى جدا و در حصر خانگى گذاشته بهترين فرصت را دارم تا به دنياى آزاد فضاى مجازى بازگردم و به دوستان دور و نزديك فيسبوكى‌ام بپيوندم، آن هم با انتشار فيلم كوتاهى كه با كارگردانى از راه دور (!) با شركت دختر و نوه هايم ساختم چون قادر به ديدارشان نيستم.

فيلم كوتاه "قصه روزهاى كرونائى‌ام" را كه توسط بازيگرانش با دوربين تلفن موبايل گرفته شده با سلامى دوباره تقديمتان مى كنم.»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Elahe Machouf

    درود بر شما دوست نازنین چه فیلم دلپذیری و چه دختر زیرک و مبتکری شادو تندرست باشید واز نوه ها لذت ببرین ، کاری که ما در دوران جوانی فرصت وقت گذراندن با فرزندانمان و لذت بردن از آنان را کمتر داشتیم . قدر این روزهارا بدانیم علی رغم سختی ها الاهه

  • شاهین

    جالبه، دختر آقای علامه زاده هلندی یا عین هلندی ها ست. اگر خود وی نمی گفت که این فیلم را با مشارکت دختر و نوه هایش گرفته، خیلی ها فکر می کردند که این فیلم خارجی ست و بازیگران یه زبان اروپایی(هلندی) حرف می زنند! اما چه فیلم جالب و نوه زیبا و با نمکی دارد جناب علامه زاده و چه خانواده فرهیخته و هنرمندی! زنده باشند.