ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروی انتظامی: مغازه‌داران نمی‌توانند مغازه خود را بیش از حد مقرر ببندند

<p dir="RTL">رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ایران گفته است: &quot;برای بستن مغازه&zwnj;ها بیش از مدت مقرر در قانون، گرفتن گواهی مرخصی از اتحادیه اجباری&zwnj; است.&quot;</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">خلیل هلالی در گفت&zwnj;وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره گرفتن گواهی مرخصی از اتحادیه اعلام کرده است: &quot;مغازه&zwnj;دارانی که به هر علتی مجبورند مغازه خود را به مدتی بیشتر از زمان مقرر که در قانون اعلام شده است ببندند، نیاز به تهیه گواهی مرخصی از اتحادیه دارند.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">او درباره نحوه برخورد با این مغازه داران گفت: &quot;اگر کسانی که این گواهی مرخصی را دریافت نکرده باشند و گزارشاتی نسبت به بسته بودن طولانی آنها به ما داده شود طبق قانون با آنها برخورد و مغازه شان بسته خواهد شد.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی در جریان ناآرامی های بازار تاکید کرده بود بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحادیه می&zwnj;تواند تا ۱۵ روز بسته باشد: &quot;اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی یک روز نیز مغازه خود را تعطیل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضایی در صورت تشخیص اخلالگری با این افراد برخورد می کند.&quot;</p> </blockquote> <p dir="RTL">این خبر پس از تجمع بازاریان تهران در اعتراض به بالارفتن نرخ ارز و گرانی&zwnj;های اخیر منتشر شده است.</p> <p dir="RTL">در راهپیمایی اعتراضی دو هفته پیش، تعدادی از بازاریان تهران مغازه&zwnj;های خود را بستند. بازگشایی این مغازه&zwnj;ها با دخالت پلیس و نیروهای امنیتی انجام شد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی در جریان ناآرامی های یادشده تاکید کرده بود بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحادیه می&zwnj;تواند تا ۱۵ روز بسته باشد: &quot;اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی یک روز نیز مغازه خود را تعطیل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضایی در صورت تشخیص اخلالگری با این افراد برخورد می کند.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گفته خلیل هلالی، در چنین شرایطی پس از صدور حکم قضایی واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.</p>

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ایران گفته است: "برای بستن مغازه‌ها بیش از مدت مقرر در قانون، گرفتن گواهی مرخصی از اتحادیه اجباری‌ است."

خلیل هلالی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره گرفتن گواهی مرخصی از اتحادیه اعلام کرده است: "مغازه‌دارانی که به هر علتی مجبورند مغازه خود را به مدتی بیشتر از زمان مقرر که در قانون اعلام شده است ببندند، نیاز به تهیه گواهی مرخصی از اتحادیه دارند."

او درباره نحوه برخورد با این مغازه داران گفت: "اگر کسانی که این گواهی مرخصی را دریافت نکرده باشند و گزارشاتی نسبت به بسته بودن طولانی آنها به ما داده شود طبق قانون با آنها برخورد و مغازه شان بسته خواهد شد."

این خبر پس از تجمع بازاریان تهران در اعتراض به بالارفتن نرخ ارز و گرانی‌های اخیر منتشر شده است.

در راهپیمایی اعتراضی دو هفته پیش، تعدادی از بازاریان تهران مغازه‌های خود را بستند. بازگشایی این مغازه‌ها با دخالت پلیس و نیروهای امنیتی انجام شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی در جریان ناآرامی های یادشده تاکید کرده بود بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحادیه می‌تواند تا ۱۵ روز بسته باشد: "اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی یک روز نیز مغازه خود را تعطیل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضایی در صورت تشخیص اخلالگری با این افراد برخورد می کند."

به گفته خلیل هلالی، در چنین شرایطی پس از صدور حکم قضایی واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    به این سردار خلیل هلالی، بایستی جایزه نوبل زکاوت و هوش داد, توجه بفرمایید اوامر میفرمایند که : "اگر کسانی که این گواهی مرخصی را دریافت نکرده باشند و گزارشاتی نسبت به بسته بودن طولانی آنها به ما داده شود طبق قانون با آنها برخورد و مغازه شان بسته خواهد شد." خوب انیشتن ، بپا ندزدنت بس که نابغه ا یی ، مرد حسابی مغازه بسته شده را دوباره به عنوان مجازات میبندی !!!