ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تخست وزیر بریتانیا: حمله نظامی به ایران گزینه مناسبی نیست

<p dir="RTL">دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، از اسرائیل خواسته است تا از حمله به ایران خودداری کند و به این ترتیب اجازه دهد تا تحریم&zwnj;ها تأثیر خود را بر حکومت ایران بگذارد.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">دیوید کامرون این سخنان را روز گذشته &nbsp;۲۴ مهر (۱۵ اکتبر)، همزمان با تصویب تحریم&zwnj;های تازه اتحادیه اروپا علیه بخش مالی و تجاری ایران به دلیل فعالیت&zwnj;های هسته&zwnj;ای مطرح کرده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">وی با تاکید بر اینکه حمله نظامی علیه تاسیسات هسته&zwnj;ای ایران به حمایت غیر مستقیم مردم این کشور از حکومت اسلامی منتهی می&zwnj;شود گفت: <span dir="LTR">&quot;</span>اگر نخست وزیر اسرائیل دستور حمله&zwnj; نظامی به ایران را صادر کند، با این کار خود حکومت ایران را مستحکم&zwnj;تر خواهد کرد.&quot;</p> <blockquote> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">دیوید کامرون با تاکید بر اینکه ایران هسته&zwnj;ای، تهدیدی جدیدی برای جهان محسوب می&zwnj;شود، ادعای آن این کشور را مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه&zwnj;های هسته&zwnj;ای خود، غیر قابل باور دانست و گفت: &quot;حکومت ایران در حال حاضر با فشارهای زیادی مواجه است و قدرت دولت سوریه که تنها متحد واقعی ایران است با بحران جدی روبه&zwnj;رو است. در چنین موقعیتی، حمله نظامی خارجی این شانس را به ایران می&zwnj;دهد تا مردم کشور را علیه دشمن خارجی با خود متحد کند.&quot;</p> </blockquote> <p dir="RTL">به عقیده وی تحریم&zwnj;های موجود علیه ایران که به تازگی سیستم بانکی، بخش تجاری و واردات گاز ایران را نیز هدف قرار داده است، به برنامه&zwnj;های هسته&zwnj;ای ایران لطمه زده و باعث کاهش ۴۵ درصدی صادرات نفت این کشور شده است<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">نخست وزیر بریتانیا، با اشاره به فشار تحریم&zwnj;ها و اینکه الآن زمان مناسبی برای حمله نظامی به ایران نیست، خطاب به ایران گفت که اگر غنی&zwnj;سازی اورانیوم را متوقف نکند، گزینه حمله نظامی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">دیوید کامرون با تاکید بر اینکه ایران هسته&zwnj;ای، تهدیدی جدیدی برای جهان محسوب می&zwnj;شود، ادعای آن این کشور را مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه&zwnj;های هسته&zwnj;ای خود، غیر قابل باور دانست و گفت: &quot;حکومت ایران در حال حاضر با فشارهای زیادی مواجه است و قدرت دولت سوریه که تنها متحد واقعی ایران است با بحران جدی روبه&zwnj;رو است. در چنین موقعیتی، حمله نظامی خارجی این شانس را به ایران می&zwnj;دهد تا مردم کشور را علیه دشمن خارجی با خود متحد کند.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p>

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، از اسرائیل خواسته است تا از حمله به ایران خودداری کند و به این ترتیب اجازه دهد تا تحریم‌ها تأثیر خود را بر حکومت ایران بگذارد.

دیوید کامرون این سخنان را روز گذشته  ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر)، همزمان با تصویب تحریم‌های تازه اتحادیه اروپا علیه بخش مالی و تجاری ایران به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای مطرح کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران به حمایت غیر مستقیم مردم این کشور از حکومت اسلامی منتهی می‌شود گفت: "اگر نخست وزیر اسرائیل دستور حمله‌ نظامی به ایران را صادر کند، با این کار خود حکومت ایران را مستحکم‌تر خواهد کرد."

به عقیده وی تحریم‌های موجود علیه ایران که به تازگی سیستم بانکی، بخش تجاری و واردات گاز ایران را نیز هدف قرار داده است، به برنامه‌های هسته‌ای ایران لطمه زده و باعث کاهش ۴۵ درصدی صادرات نفت این کشور شده است.

نخست وزیر بریتانیا، با اشاره به فشار تحریم‌ها و اینکه الآن زمان مناسبی برای حمله نظامی به ایران نیست، خطاب به ایران گفت که اگر غنی‌سازی اورانیوم را متوقف نکند، گزینه حمله نظامی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دیوید کامرون با تاکید بر اینکه ایران هسته‌ای، تهدیدی جدیدی برای جهان محسوب می‌شود، ادعای آن این کشور را مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه‌های هسته‌ای خود، غیر قابل باور دانست و گفت: "حکومت ایران در حال حاضر با فشارهای زیادی مواجه است و قدرت دولت سوریه که تنها متحد واقعی ایران است با بحران جدی روبه‌رو است. در چنین موقعیتی، حمله نظامی خارجی این شانس را به ایران می‌دهد تا مردم کشور را علیه دشمن خارجی با خود متحد کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.