ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ايران از طرح آتش‌بس در سوریه پشتيبانی کرد

<p>محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور ايران در ديدار با نخست&zwnj;وزير ترکيه از آتش&zwnj;بس بين دولت و مخالفان در سوريه پشتيبانی کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، احمدی&zwnj;نژاد از آتش&zwnj;بس در روز &quot;عيد قربان&quot; يکی از اعياد بزرگ مسلمانان (۱۰ ذی&zwnj;الحجه / پنجم آبان ۹۱) حمايت کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اخضر ابراهيمی، نماينده ويژه سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه در سفرش به کشورهای خاورميانه پيشنهاد آتش&zwnj;بس طرفين سوری را در عيد قربان مطرح کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>سازمان ديده&zwnj;بان حقوق بشر سوريه که در لندن مستقر است، اعلام کرد از هر گونه آتش&zwnj;بسی در سوريه استقبال می&zwnj;کند اما هشدار داد که برای پايان دادن به بمباران روزانه، هم&zwnj;اکنون توپ در زمين دولت سوريه است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دولت سوريه نيز در عين حملات هوايی متعدد به قرارگاه&zwnj;های شورشيان در يکی از بزرگراه&zwnj;های اصلی اين کشور، برای بررسی و مذاکره درباره طرح آتش&zwnj;بس پيشنهادی اخضر ابراهيمی اعلام آمادگی کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>محمود احمدی&zwnj;نژاد &quot;آتش بس و گفت&zwnj;وگو برای انتخابات آزاد&quot; را &quot;راه&zwnj;حل درست&quot; برای بحران سوريه توصيف کرد</p> </blockquote> <p>احمدی&zwnj;نژاد همچنين درباره مذاکرات با نخست&zwnj;وزير ترکيه گفت: &quot;&zwnj;صلح و شرايط سوريه بخش مهمی از مذاکرات ما را در اين ملاقات تشکيل داد و برای ايجاد آرامش، ثبات، امنيت، تأمين اصول اساسی مردم، آزادی، عدالت، احترام و حق انتخاب تلاش می&zwnj;کنيم .&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته وی&quot;همه ملت&zwnj;ها بايد از اين حقوق برخوردار باشند و استثنايی وجود ندارد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>احمدی&zwnj;نژاد از &quot;تفاهم ملی&quot; به&zwnj;عنوان يکی از نيازهای سوريه نام برد که می&zwnj;تواند باعث برقراری آتش&zwnj;بس شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رئيس&zwnj;جمهور ايران گفت: &quot;آينده سوريه را بايد مردم تعيين کنند و به هر چيزی که مردم رای دادند بايد همه تبعيت کنند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته احمدی&zwnj;&zwnj;نژاد، &quot;هر کس دوست&zwnj;دار مردم سوريه است بايد تلاش کند تا زمينه انتخاب آزاد در اين کشور فراهم شود.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی &quot;آتش بس و گفت&zwnj;وگو برای انتخابات آزاد&quot; را &quot;راه&zwnj;حل درست&quot; برای بحران سوريه توصيف کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در ۱۸ ماه گذشته که اعتراض&zwnj;ها در سوريه جريان دارد، بيش از ۳۰ هزار نفر کشته شده&zwnj;اند. اعتراضات در سوريه از مارس ۲۰۱۱ (اسفند ۱۳۸۹) آغاز شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران در ديدار با نخست‌وزير ترکيه از آتش‌بس بين دولت و مخالفان در سوريه پشتيبانی کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، احمدی‌نژاد از آتش‌بس در روز "عيد قربان" يکی از اعياد بزرگ مسلمانان (۱۰ ذی‌الحجه / پنجم آبان ۹۱) حمايت کرد.

اخضر ابراهيمی، نماينده ويژه سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه در سفرش به کشورهای خاورميانه پيشنهاد آتش‌بس طرفين سوری را در عيد قربان مطرح کرده است.

سازمان ديده‌بان حقوق بشر سوريه که در لندن مستقر است، اعلام کرد از هر گونه آتش‌بسی در سوريه استقبال می‌کند اما هشدار داد که برای پايان دادن به بمباران روزانه، هم‌اکنون توپ در زمين دولت سوريه است.

دولت سوريه نيز در عين حملات هوايی متعدد به قرارگاه‌های شورشيان در يکی از بزرگراه‌های اصلی اين کشور، برای بررسی و مذاکره درباره طرح آتش‌بس پيشنهادی اخضر ابراهيمی اعلام آمادگی کرد.

محمود احمدی‌نژاد "آتش بس و گفت‌وگو برای انتخابات آزاد" را "راه‌حل درست" برای بحران سوريه توصيف کرد

احمدی‌نژاد همچنين درباره مذاکرات با نخست‌وزير ترکيه گفت: "‌صلح و شرايط سوريه بخش مهمی از مذاکرات ما را در اين ملاقات تشکيل داد و برای ايجاد آرامش، ثبات، امنيت، تأمين اصول اساسی مردم، آزادی، عدالت، احترام و حق انتخاب تلاش می‌کنيم ."

به گفته وی"همه ملت‌ها بايد از اين حقوق برخوردار باشند و استثنايی وجود ندارد."

احمدی‌نژاد از "تفاهم ملی" به‌عنوان يکی از نيازهای سوريه نام برد که می‌تواند باعث برقراری آتش‌بس شود.

رئيس‌جمهور ايران گفت: "آينده سوريه را بايد مردم تعيين کنند و به هر چيزی که مردم رای دادند بايد همه تبعيت کنند."

به گفته احمدی‌‌نژاد، "هر کس دوست‌دار مردم سوريه است بايد تلاش کند تا زمينه انتخاب آزاد در اين کشور فراهم شود."

وی "آتش بس و گفت‌وگو برای انتخابات آزاد" را "راه‌حل درست" برای بحران سوريه توصيف کرد.

در ۱۸ ماه گذشته که اعتراض‌ها در سوريه جريان دارد، بيش از ۳۰ هزار نفر کشته شده‌اند. اعتراضات در سوريه از مارس ۲۰۱۱ (اسفند ۱۳۸۹) آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • haghighatgo

    <p>ایران اسم و نام یه منطقه جغرافیائی است و این منطقه جغرافیائی ساکنانی دارد که بدبختنانه یکی از آنها احمدی نژاد نام دارد و ایشان و مواجب بده ایشان ولایت فقیه خواهان آتش بس در سوریه هستند که بتوانند در آرمش کامل گله گله پاسدارچی و بسیجی راهی سوریه کننده و در آنجا مردم رو در خفا تکه تکه کنند ....اگر گروهی و فردی از آتش بس صحبت می کنند و یا می کند فقط در فقط هدفشان نگاه داری باند اسد و حزب الله *** است....آتش بس را کسی &quot; احمدی نژاد&quot; می گوید که در جنایت و قتل و شکنجه و دزدی میلیاردها دلاری از ساکنان ایران شریک بوده هست و یه وازده سیاسی به تمام معنی که کابوسی دردناک بر زندگی مردم ایران شده است.....اصلآ بی خودی نام ایران را به لجن نکشید.... که این رئیس جمهور قلابی ساندیسی خود را صاحب نظر احساس می کند ..و باید درحقیقت باید با لنگه کفش اینقدر به ملاج وپوزه ریشو این شخص مبتذل و باطل کوبید که تا نیم تنه در فرش اتاقش فرو برود...!!!</p>

  • کاربر مهمان

    بالاخره فهميده که اسد جنايتکار رفتنی است ؟!