ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران به بهانه شیوع کرونا قرارگاه جدیدی دایر کرد

سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد که سپاه قرارگاه جدیدی به نام «امام حسن» راه‌اندازی کرده است تا از طریق آن به خانواده‌هایی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند کمک شود.

در حالی‌که پیش از این چندین نهاد جدید برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا راه‌اندازی شده است، سخنگوی سپاه پاسداران نیز اعلام کرد که سپاه قرارگاه تازه‌ای برای کمک به خانواده‌هایی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند به‌راه انداخته است.

رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد که قرارگاه جدید سپاه به نام «امام حسن» در راستای سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و برای «غلبه بر مشکلات حدود سه‌ونیم‌ میلیون خانوار» در شرایط شیوع کرونا راه‌اندازی شده است.

رمضان شریف گفت این قرارگاه «از ظرفیت ۵۲ هزار پایگاه مقاومتی که بسیج در جغرافیای ایران دارد، استفاده و کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کند که باعث می‌شود هم از افرادی که دچار مشکل شده‌اند مخاطب‌شناسی شود و هم باعث هم‌افزاکردن کمک‌های مردمی برای توزیع بسته‌های معیشتی خواهد شد».

به‌گفته سخنگوی سپاه «این کمک دو تا سه ماه طول خواهد کشید تا شرایط به حالت عادی برگردد».

در اسفندماه سال گذشته علی خامنه‌ای به سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دستور داده بود تا در زمینه مقابله با ویروس کرونا، یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» دایر کند که «قرارگاه امام رضا» در این ستاد تشکیل شد اما تاکنون گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه منتشر نشده است..

«ستاد ملی مبارزه با کرونا» به ریاست وزیر بهداشت نیز از چهارم اسفند سال پیش با دستور حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران و تصویب شورای عالی امنیت ملی، فعالیت خود را آغاز کرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئيس‌ جمهور، هم ۲۳ فروردین سال جاری در جلسه شورای عالی رفاه اعلام کرد که برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا، «شورای همکاری نهادهای عمومی غیردولتی، مؤسسات مردمی و دولت» تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.