ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس قوه قضائیه دولت روحانی را به تعلل در مقابله با «ساختارهای فسادزاد» متهم کرد

گزارش دیوان محاسبات کشور از «تفریغ بودجه ۹۷» نشان می‌دهد ۴٫۸ میلیارد دلار ارز گم شده. ابراهیم رئیسی گفت اعلام فساد برای مردم اطمینان‌بخش نیست.

رییس قوه قضاییه درباره گزارش دیوان محاسبات گفت: «وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست.» رئیسی دولت روحانی را به تعلل در مقابله با «ساختارهای فسادزاد» متهم کرد.

دوشنبه یکم اردیبهشت: ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه

گزارش دیوان محاسبات کشور از «تفریغ بودجه ۹۷» نشان می‌دهد ۴٫۸ میلیارد دلار ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی که قرار بود برای تامین کالاهای اساسی مصرف شود، «گم» شده و در قبال این مبلغ که تقریباً معادل رقم وام درخواستی ایران از بانک جهانی‌ست، هیچ‌گونه وارداتی انجام نشده است. ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه دوشنبه یکم اردیبهشت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت:

«وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، اعلام فساد برای مردم اطمینان‌بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت‌المال را داد.»

قرار بود اصولگرایانِ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دوشنبه یکم اردیبهشت در سالن آدینه با حضور منتخبان مجلس یازدهم همایشی برگزار کنند، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این همایش پانصد نفره به هم خورد. محمود واعظی، رئیس دفتر روحانی پنجشنبه ۲۸ فروردین گفت:

«ما مبنای محاسبه و اعلام این عدد را قبول نداریم و معتقدیم بر مبنای اطلاعات غلط به چنین نتایجی رسیده‌اند.»

واعظی در ادامه سخنانش افزود:

«دولت همواره خواهان شفافیت حداکثری و در مبارزه با فساد پیش‌قدم بوده و حالا هم معتقدیم اگر تخلفی صورت گرفته حتما باید با آن برخورد شود. البته بانک مرکزی در گذشته آن دسته از پرونده‌هایی که منجر به تخلف شده را به قوه قضائیه معرفی کرده است.»

واعظی ابراز امیدواری کرد که « رسیدگی قضایی به این مسئله، منجر به این شود که رویه فعلی قرائت گزارش تفریغ بودجه سنواتی که ناکارآمد، ابهام‌زا و موجب تشویش اذهان عمومی است برچیده شود.»

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در ادامه سخنانش در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت:

 «پرونده‌های برخی از دریافت‌کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجربه صدور حکم شده و درحال اجرای حکم است.»

رئیسی در ادامه سخنانش دولت را متهم کرد که در اصلاح «ساختارهای فسادزاد» تعلل می‌کند.

 حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی پنجشنبه هفته گذشته در جلسه هیأت دولت گزارش دیوان محاسبات مبنی بر «گم شدن» ۴,۸ میلیارد دلار ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی را غلط خواند و گفت این گزارش «براساس بی‌اطلاعی محض از مقررات و قوانین کشور» داده شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بله درعکس سه آخوند را می بینید که ازارگانی هستند که به چپاولگرهای کلان همه گونه معروف هستند و بلکه حامی فساد آخوندها و آقازاده ها ورهبرو شرکاء بوده وهستند و تاکنون هم چنین بوده هرفرد وافرادی که برعلیه فساد این قشون افشاگری کرده اند دستگیر و زندانی شده اند - این ارگان که برای مردم ارگان قضائی و حکم زنندان و دستگیرشدن واعدام وضرب و شتم اززن مرد وپیروجوان ووکیل ونویسنده و حامی حق وحقوق کارگران ومدافعان حقوق بشر صادرمی کند تابهال نشده است یکی ازچپاولگران حکومتی و اخوندی را محکوم کند!! وحالا ارگان تمام فاسد و جنایت کار علنی ازافشاگران چپاولگری چندمیلیاردی می خواهد که این ماجرا را علنی نکنید که مردم ندانند !! و برای رد گم کردن دولت روحانی راکه چرا زودتر در پنهان کردن این ماجرا اقدامی نکرده است مجرم می داند !!! بلکه این است عباوعمامه ای که بسیاری ازمردم گولش را خورده ومی خورند که انکار به خدا متصل است وهرانکس که برتن دارد صادق و راستگوست ...بله دزدها با برچهره نهادن ماسک و بردست کردن دستکش به دزدی می روند - افرادی هم با عبابرتن پوشاندن و عمامه برسر گذاشتن به دزدی رفته و می روند!!!!بله بیش ازنمی ازهزارها زندانی درایران که بنابه بدستورهمین ارگان فاسد قضائیه به جرم بدهکاری مالی ومعیشتی درزندانها بسرمی برند ولی دراین مورد قانون اسلامی اجرا میشود !!ولی درمورد اقشاراخوندهای بی مصرف و ازچپاول میلییاردر شده چنین نیست 1!