ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برلوسکنی به چهار سال زندان محکوم شد

<p>سيلويو برلوسکنی، نخست&zwnj;وزير پيشين ايتاليا به اتهام فرار از ماليات در رابطه با فعاليت&zwnj;های شرکت تلويزيونی او، &quot;مدياست&quot; و خريد حق پخش برنامه&zwnj;ها به چهار سال زندان محکوم شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش رويترز، اين ميلياردر ۷۶ ساله&zwnj; صاحب نفوذ در رسانه&zwnj;ها پيش از آن که محکوميت او قطعی شود دو بار حق فرجام&zwnj;خواهی درباره پرونده خود را دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>از اين رو جريان محاکمه برلوسکنی طولانی خواهد بود و تا زمانی که دادگاه آخرين تقاضای تجديد نظر او را رد نکند، او به زندان نخواهد رفت. گذشته از اين مسئله از آنجا که جرم زمانی انجام شده است که برای جلوگيری از پر شدن زندان&zwnj;ها اعلام عفو عمومی شده بود، حداکثر مدت زمان زندان احتمالی برای او يک سال خواهد بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين حکم دو روز پس از آن اعلام شد که برلوسکنی تأييد کرد که او در انتخابات سال آينده به&zwnj;عنوان رهبر حزب &quot;مردم آزادی&quot; حضور ندارد و به اين ترتيب به ۱۹ سال نقش برجسته سياسی خود در جناح راست مرکزی خاتمه داد.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>اين حکم دو روز پس از آن اعلام شد که برلوسکنی تأييد کرد که او در انتخابات سال آينده به&zwnj;عنوان رهبر حزب &quot;مردم آزادی&quot; حضور ندارد</p> </blockquote> <p>ادواردو داوسسا، قاضی شهر ميلان در دادگاه گفت که مستندات نشان از فرار از پرداخت ماليات در سال&zwnj;های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ در رابطه با خريد و فروش حق پخش برنامه&zwnj;ها دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در حکم دادگاه آمده است که برلوسکنی نشان داد &quot;استعدادی مسلم برای انجام جرم&quot; دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اما برلوسکنی اين اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که انگيزه سياسی پشت آن است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>او که شب گذشته، ۲۶ اکتبر (پنج آبان) با يکی از شبکه&zwnj;های تلويزيونی خود از طريق تلفن مصاحبه می&zwnj;کرد گفت اين حکم &quot;سياسی و غيرقابل تحمل&quot; است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>او افزود، چنين حکمی نشان داد که ايتاليا غيرمتمدن و وحشی شده و ديگر از دموکراسی در آن خبری نيست.</p> <p>&nbsp;</p> <p>برلوسکنی که يکی از ثروتمندترين مردان ايتاليا است در سال ۲۰۰۱ برای بار دوم به&zwnj;عنوان نخست&zwnj;وزير اين کشور انتخاب شد. دادگاه می&zwnj;گويد حتی آن زمان نيز که او نخست&zwnj;وزير بود، اتهامات او در رابطه با مدياست پابرجا بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دادگاه همچنين برلوسکنی را به پرداخت ۱۰ ميليون يورو به دستگاه&zwnj;های مالياتی کشور محکوم کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

سيلويو برلوسکنی، نخست‌وزير پيشين ايتاليا به اتهام فرار از ماليات در رابطه با فعاليت‌های شرکت تلويزيونی او، "مدياست" و خريد حق پخش برنامه‌ها به چهار سال زندان محکوم شد.

به گزارش رويترز، اين ميلياردر ۷۶ ساله‌ صاحب نفوذ در رسانه‌ها پيش از آن که محکوميت او قطعی شود دو بار حق فرجام‌خواهی درباره پرونده خود را دارد.

از اين رو جريان محاکمه برلوسکنی طولانی خواهد بود و تا زمانی که دادگاه آخرين تقاضای تجديد نظر او را رد نکند، او به زندان نخواهد رفت. گذشته از اين مسئله از آنجا که جرم زمانی انجام شده است که برای جلوگيری از پر شدن زندان‌ها اعلام عفو عمومی شده بود، حداکثر مدت زمان زندان احتمالی برای او يک سال خواهد بود.

اين حکم دو روز پس از آن اعلام شد که برلوسکنی تأييد کرد که او در انتخابات سال آينده به‌عنوان رهبر حزب "مردم آزادی" حضور ندارد و به اين ترتيب به ۱۹ سال نقش برجسته سياسی خود در جناح راست مرکزی خاتمه داد.

اين حکم دو روز پس از آن اعلام شد که برلوسکنی تأييد کرد که او در انتخابات سال آينده به‌عنوان رهبر حزب "مردم آزادی" حضور ندارد

ادواردو داوسسا، قاضی شهر ميلان در دادگاه گفت که مستندات نشان از فرار از پرداخت ماليات در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ در رابطه با خريد و فروش حق پخش برنامه‌ها دارد.

در حکم دادگاه آمده است که برلوسکنی نشان داد "استعدادی مسلم برای انجام جرم" دارد.

اما برلوسکنی اين اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که انگيزه سياسی پشت آن است.

او که شب گذشته، ۲۶ اکتبر (پنج آبان) با يکی از شبکه‌های تلويزيونی خود از طريق تلفن مصاحبه می‌کرد گفت اين حکم "سياسی و غيرقابل تحمل" است.

او افزود، چنين حکمی نشان داد که ايتاليا غيرمتمدن و وحشی شده و ديگر از دموکراسی در آن خبری نيست.

برلوسکنی که يکی از ثروتمندترين مردان ايتاليا است در سال ۲۰۰۱ برای بار دوم به‌عنوان نخست‌وزير اين کشور انتخاب شد. دادگاه می‌گويد حتی آن زمان نيز که او نخست‌وزير بود، اتهامات او در رابطه با مدياست پابرجا بود.

دادگاه همچنين برلوسکنی را به پرداخت ۱۰ ميليون يورو به دستگاه‌های مالياتی کشور محکوم کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.