ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار اتوبوس زائران ايرانی در بغداد چند کشته بر جای گذاشت

<p>در انفجار يک اتوبوس زائران ايرانی در بغداد تاکنون پنج نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>خبرگزاری مهر امروز شنبه ششم آبان&zwnj;ماه به&zwnj;نقل از شبکه الفرات عراق گزارش داد پنج زائر ايرانی بر اثر انفجار بمب در شمال بغداد کشته شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا به اين گزارش اين حادثه بر اثر انفجار بمب چسبان به اتوبوس حامل زائران ايرانی در مسير حرکت آنها به سامراء برای زيارت بوده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيش از اين مسعود اخوان، مدير کل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ايران به خبرگزاری فارس گفته بود اتوبوس زائران ايرانی در راه برگشت از سمت سامراء به بغداد بر اثر انفجار بمبی که بر سر راه آن قرار داشت منفجر شده و از مجموع ۱۹ زائر ايرانی سه نفر کشته و بقيه آنها مجروح شده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>خبرگزاری فرانسه نوشته است امروز در بغداد انفجارهای ديگری نيز رخ داده است که در مجموع ۱۸ نفر از جمله سه کودک کشته و ده&zwnj;ها نفر ديگر زخمی شده&zwnj;اند</p> </blockquote> <p>اين گزارش افزده بود اين زائران ايرانی از کاشان به&zwnj;شکل شخصی به عراق سفر کرده بودند و مربوط به سازمان حج و زيارت نبودند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اخوان گفت: &quot;از مجموع مجروح&zwnj;شدگان پنج نفر به صورت سرپايی مداوا و ۱۱ نفر در بيمارستانی در کاظمين بستری شده&zwnj;اند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>مدير کل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ايران همچنين گفت دو نفر از کشته&zwnj;شدگان زن و يک نفر مرد بوده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همين حال خبرگزاری فرانسه نوشته است امروز در بغداد انفجارهای ديگری نيز رخ داده است که در مجموع ۱۸ نفر از جمله سه کودک کشته و ده&zwnj;ها نفر ديگر زخمی شده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>خبرگزاری فرانسه نوشته است اين انفجارها دو منطقه شيعه&zwnj;نشين را مورد هدف قرار داده&zwnj; بودند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>انفجار اتوبوس&zwnj;های زائران ايرانی در عراق امر بی&zwnj;سابقه&zwnj;ای نيست و پيش از اين بارها رخ داده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>يک سال پيش در آبان&zwnj;ماه نيز بر اثر انفجار بمبی در نزديکی اتوبوس حامل زائران ايرانی در خروجی شهر بغداد سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شده بودند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>فروردين ماه سال جاری نيز در انفجار خودروی بمب&zwnj;گذاری شده در محله کاظمين بغداد يک زائر ايرانی کشته و هفت زائر ديگر زخمی شدند.</p>

در انفجار يک اتوبوس زائران ايرانی در بغداد تاکنون پنج نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری مهر امروز شنبه ششم آبان‌ماه به‌نقل از شبکه الفرات عراق گزارش داد پنج زائر ايرانی بر اثر انفجار بمب در شمال بغداد کشته شدند.

بنا به اين گزارش اين حادثه بر اثر انفجار بمب چسبان به اتوبوس حامل زائران ايرانی در مسير حرکت آنها به سامراء برای زيارت بوده است.

پيش از اين مسعود اخوان، مدير کل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ايران به خبرگزاری فارس گفته بود اتوبوس زائران ايرانی در راه برگشت از سمت سامراء به بغداد بر اثر انفجار بمبی که بر سر راه آن قرار داشت منفجر شده و از مجموع ۱۹ زائر ايرانی سه نفر کشته و بقيه آنها مجروح شده‌اند.

خبرگزاری فرانسه نوشته است امروز در بغداد انفجارهای ديگری نيز رخ داده است که در مجموع ۱۸ نفر از جمله سه کودک کشته و ده‌ها نفر ديگر زخمی شده‌اند

اين گزارش افزده بود اين زائران ايرانی از کاشان به‌شکل شخصی به عراق سفر کرده بودند و مربوط به سازمان حج و زيارت نبودند.

اخوان گفت: "از مجموع مجروح‌شدگان پنج نفر به صورت سرپايی مداوا و ۱۱ نفر در بيمارستانی در کاظمين بستری شده‌اند."

مدير کل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ايران همچنين گفت دو نفر از کشته‌شدگان زن و يک نفر مرد بوده‌اند.

در همين حال خبرگزاری فرانسه نوشته است امروز در بغداد انفجارهای ديگری نيز رخ داده است که در مجموع ۱۸ نفر از جمله سه کودک کشته و ده‌ها نفر ديگر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری فرانسه نوشته است اين انفجارها دو منطقه شيعه‌نشين را مورد هدف قرار داده‌ بودند.

انفجار اتوبوس‌های زائران ايرانی در عراق امر بی‌سابقه‌ای نيست و پيش از اين بارها رخ داده است.

يک سال پيش در آبان‌ماه نيز بر اثر انفجار بمبی در نزديکی اتوبوس حامل زائران ايرانی در خروجی شهر بغداد سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شده بودند.

فروردين ماه سال جاری نيز در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در محله کاظمين بغداد يک زائر ايرانی کشته و هفت زائر ديگر زخمی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mo

    مذهب پريشی ايرانی مرز ندارد! آيا اين اولين بار است به زائران حمله کردند؟ ايران را دو دستي تقديم سيدا کردن حالا زيارت ميروند! نفهميدين که رژيم ايران ميخواست برادران شيعه اشان را درعراق به قدرت برساند که رساند! ما خودمون 1 م. کشته دادي در جنگ. سنيها در اکثريت هستند ؛ با اعدام صدام موافق نبودند و حال ما که برادران شيعه امان در رأس کارند به زيارت ميرويم. جهالت اين مذهب پريشان مسئول کشت و کشتار در خاورميانه است. سنيها که خود را در جنگ حقيير ديدن با آمدن هر زائر ايرانی ياد صدام، عراق خودشان ميافتن. تمام مسئولين ايران متولد عراقند! آمدن در ايران سنگر گرفتن و از 1 مليون عزيزه ما سرمايه گذاری کردن! نوری الملکی قيمتش يه مليون نيم جوان است. من اسلام را به عنوان دين قبول ندارم اين 1 سياست است!