ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ممنوعیت سفر در اتحادیه اروپا تا ۱۵ژوئن تمدید شد

روز جمعه ۸ مه/ ۱۹ اردیبهشت، کمیسیون اروپا، به پارلمان اروپا و شورای اروپا درخواست رسمی داد تا ممنوعیت سفر را برای یک ماه دیگر، تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ تمدید کنند.

با وجود آنچه در مورد بازگشایی اقتصادی کشورهای اروپایی شنیده می‌شود، این روند همچنان آهسته خواهد بود.

روز جمعه ۸ مه/ ۱۹ اردیبهشت، کمیسیون اروپا، به پارلمان اروپا و شورای اروپا درخواست رسمی داد تا ممنوعیت سفر را برای یک ماه دیگر، تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ تمدید کنند.

سفر به اتحادیه اروپا و سفرهای داخلی در آن همچنان ممنوع است

در این اطلاعیه، محدودیت سفر موقت برای «کلیه سفرهای غیر ضروری از کشورهای ثالث به منطقه به اضافه سفرهای داخل اتحادیه اروپا» اعمال می‌شود. کشورهای اروپایی قبل از باز کردن این اتحادیه برای سایر نقاط جهان، اولویت را در باز کردن مرزها بین کشورهای اتحادیه اروپا قرار خواهند داد.

در تاریخ ۱۶ مارس، این کمیسیون در ابتدا از سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا دعوت کرد تا ممنوعیت موقت سفر غیر ضروری به این بلوک را برای یک دوره اولیه ۳۰ روزه اجرایی کنند. سپس، در ماه آوریل، این ممنوعیت یک ماه دیگر، تا ۱۵ مه تمدید شد. این دومین تمدید است.

براساس نقشه راه کمیسیون اروپا برای کاهش محدودیت‌های ناشی از بیماری COVID-۱۹، محدودیت‌های مرزی به صورت مرحله‌ای برداشته می‌شود و نخست محدودیت‌های داخلی برداشته می‌شود. به طور خلاصه، اجازه سفرهای ورودی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا، به زودی داده نخواهد شد.

کمیسیون اروپا اعلام کرده: «در حالی که برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن اولین اقدامات احتیاطی خود را برای بازگشایی در سرزمین‌های خود انجام می‌دهند، هدف کلی محدود کردن گسترش کرون ویروسی از طریق کاهش تعامل اجتماعی باقی مانده است. علاوه بر این، وضعیت اروپا و همچنین اوضاع در سراسر جهان بسیار شکننده است و نمی‌توان از این امر غفلت کرد که در صورت بازگشت بیماری لازم است اقدامات لازم صورت گیرد.»

سفرهای هوایی مانند هر جای دیگر در جهان، در اروپا نیز متوقف شده است. تعداد پروازها در اروپا نسبت به سال ۲۰۱۹، ۹۱ درصد کاهش یافته است و اکثر پروازهای باقیمانده نیز عمدتاً محدود به باربری هستند.

کمیسیون اروپا گفته: «هدف از محدودیت سفر در مرزهای خارجی، کاهش خطر شیوع این بیماری از طریق سفر به اتحادیه اروپا است. در ماه آوریل شاهد کاهش چشمگیر سفرهای جهانی، هم به اتحادیه اروپا و هم از طرف اتحادیه اروپا و نیز در داخل اتحادیه اروپا بودیم. »

به جز ایرلند، تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشورهای عضو شنگن غیر اتحادیه اروپا محدودیت‌های مسافرتی را اعمال کرده‌اند. ایرلند نقشه راه آهسته اما پایدار و پنج مرحله‌ای خود را اعمال می‌کند. بر اساس این برنامه، میخانه‌های ایرلندی تا ۱۰ آگوست باز نمی‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.