ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجازات رضا شهابی، فعال کارگری کاهش يافت

<p>محکوميت رضا شهابی، صندوقدار و عضو هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوس&zwnj;رانی تهران از سوی دادگاه انقلاب به چهار سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی و ۷۰ ميليون ريال جريمه نقدی کاهش يافت.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، بدين ترتيب دادگاه انقلاب در ابلاغيه&zwnj;ای که به دست رضا شهابی رسيده دو سال از محکوميت وی را کاهش داده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين فعال کارگری به شش سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی و ۷۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در صورت پرداخت جريمه هفت ميليونی رضا شهابی که به گفته ربابه رضايی، همسرش برای کمک مالی به ديگر کارگران برای وی صادر شده اين فعال کارگری در يکم فروردين&zwnj;ماه ۱۳۹۳ بايد از زندان آزاد شود و در غير اين صورت آزادی وی به يک سال بعد در روز ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۳ موکول خواهد شد.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>ربابه رضايی اعلام کرد که پس از عمل جراحی وضعيت جسمی همسرش بد&zwnj;تر شده و دردهای پيش از عمل بيشتر نيز شده است</p> </blockquote> <p>ربابه رضايی اعلام کرد که پس از عمل جراحی وضعيت جسمی همسرش بد&zwnj;تر شده و دردهای پيش از عمل بيشتر نيز شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رضا شهابی به دليل درد شديد در ناحيه گردن و کمر پس از مدت&zwnj;ها بستری بودن در بيمارستان امام خمينی سرانجام در تاريخ سوم مردادماه سال جاری در اين بيمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و با وجود درخواست وی برای استفاده از مرخصی به&zwnj;منظور پيگيری درمان خود، شامگاه ۲۳ مردادماه به زندان اوين بازگردانده شد.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>همسر رضا شهابی گفت پيش&zwnj;تر تنها سمت چپ وی با درد و مشکل روبه&zwnj;رو بود که اکنون اين درد به سمت راست بدن وی نيز منتقل شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بی&zwnj;حسی انگشتان دست، اختلال و ناتوانی در حرکت گردن و همچنين بی&zwnj;حسی پا از جمله مشکلات ديگر رضا شهابی است که همسرش عنوان کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رضا شهابی روز ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۹ پس از فراخوانده شدن به دفتر مرکزی شرکت واحد، توسط نيروهای امنيتی دستگير شد و بر اساس گزارش&zwnj;ها مدت نزديک به شش ماه در بند ۲۰۹ زندان اوين تحت بازجويی و ضرب و شتم قرار گرفت که منجر به آسيب&zwnj;های نخاعی وی شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

محکوميت رضا شهابی، صندوقدار و عضو هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران از سوی دادگاه انقلاب به چهار سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی و ۷۰ ميليون ريال جريمه نقدی کاهش يافت.

به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، بدين ترتيب دادگاه انقلاب در ابلاغيه‌ای که به دست رضا شهابی رسيده دو سال از محکوميت وی را کاهش داده است.

اين فعال کارگری به شش سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی و ۷۰ ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شده بود.

در صورت پرداخت جريمه هفت ميليونی رضا شهابی که به گفته ربابه رضايی، همسرش برای کمک مالی به ديگر کارگران برای وی صادر شده اين فعال کارگری در يکم فروردين‌ماه ۱۳۹۳ بايد از زندان آزاد شود و در غير اين صورت آزادی وی به يک سال بعد در روز ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۳ موکول خواهد شد.

ربابه رضايی اعلام کرد که پس از عمل جراحی وضعيت جسمی همسرش بد‌تر شده و دردهای پيش از عمل بيشتر نيز شده است

ربابه رضايی اعلام کرد که پس از عمل جراحی وضعيت جسمی همسرش بد‌تر شده و دردهای پيش از عمل بيشتر نيز شده است.

رضا شهابی به دليل درد شديد در ناحيه گردن و کمر پس از مدت‌ها بستری بودن در بيمارستان امام خمينی سرانجام در تاريخ سوم مردادماه سال جاری در اين بيمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و با وجود درخواست وی برای استفاده از مرخصی به‌منظور پيگيری درمان خود، شامگاه ۲۳ مردادماه به زندان اوين بازگردانده شد. 

همسر رضا شهابی گفت پيش‌تر تنها سمت چپ وی با درد و مشکل روبه‌رو بود که اکنون اين درد به سمت راست بدن وی نيز منتقل شده است.

بی‌حسی انگشتان دست، اختلال و ناتوانی در حرکت گردن و همچنين بی‌حسی پا از جمله مشکلات ديگر رضا شهابی است که همسرش عنوان کرد.

رضا شهابی روز ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۹ پس از فراخوانده شدن به دفتر مرکزی شرکت واحد، توسط نيروهای امنيتی دستگير شد و بر اساس گزارش‌ها مدت نزديک به شش ماه در بند ۲۰۹ زندان اوين تحت بازجويی و ضرب و شتم قرار گرفت که منجر به آسيب‌های نخاعی وی شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.