ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس سازمان سيا استعفا کرد

<p>ژنرال ديويد پترائوس، رييس سازمان اطلاعات آمريکا (سيا) به دليل &quot;خيانت به همسرش&quot; از سمت خود استعفا کرد.</p> <!--break--> <div> &nbsp;</div> <p dir="RTL">به گزارش رويترز، پترائوس روز پنج&zwnj;شنبه هشتم نوامبر (۱۸ آبان) با باراک اوباما، رئيس&zwnj;جمهور آمريکا ديدار کرده و تقاضای استعفای خود را ارائه کرده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">پترائوس در نامه&zwnj;ای به سيا نوشته است: &quot;من بعد از ۳۷ سال ازدواج، با فردی وارد روابط عاشقانه خارج از چارچوب همسری شدم، چنين رفتاری، چه در نقش يک همسر و چه در نقش رئيس يک سازمان قابل قبول نيست.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">باراک اوباما در بيانيه&zwnj;ای با پذیرفتن استعفای پترائوس، مايکل&nbsp; مورل، معاون پترائوس را به عنوان سرپرست سازمان سيا منصوب کرد&nbsp;</p> </blockquote> <p dir="RTL">باراک اوباما نيز در بيانيه&zwnj;ای از پترائوس به دليل نقش&zwnj; &quot;موثرش&quot; در افغانستان و عراق و همچنين سيا سپاسگزای کرده و مايکل&nbsp; مورل، معاون پترائوس را به عنوان سرپرست سازمان سيا منصوب کرده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">اوباما گفته است پترائوس آمريکا را به کشوری &quot;امن&zwnj;تر و قدرتمندتر تبدیل کرد.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">پترائوس پيشتر فرمانده نيروهای ائتلاف در افغانستان و عراق بود که پس از بازنشستگی&zwnj;اش از ارتش آمريکا به عنوان رئيس سيا منصوب شد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">وی سپتامبر ۲۰۱۱ (شهريور ۹۰) اين سمت را بر عهده گرفت و اکنون پس از يک سال از اين سمت کناره&zwnj;گيری کرده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">پيش از انتصاب پترائوس به عنوان رئيس سيا، لئون پانه&zwnj;تا، رياست سازمان سيا را بر عهده داشت.</p> <p dir="RTL">پانه&zwnj;تا هم اکنون وزير دفاع ايالات متحده آمريکا است.&nbsp;</p>

ژنرال ديويد پترائوس، رييس سازمان اطلاعات آمريکا (سيا) به دليل "خيانت به همسرش" از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش رويترز، پترائوس روز پنج‌شنبه هشتم نوامبر (۱۸ آبان) با باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا ديدار کرده و تقاضای استعفای خود را ارائه کرده است.

پترائوس در نامه‌ای به سيا نوشته است: "من بعد از ۳۷ سال ازدواج، با فردی وارد روابط عاشقانه خارج از چارچوب همسری شدم، چنين رفتاری، چه در نقش يک همسر و چه در نقش رئيس يک سازمان قابل قبول نيست."

باراک اوباما نيز در بيانيه‌ای از پترائوس به دليل نقش‌ "موثرش" در افغانستان و عراق و همچنين سيا سپاسگزای کرده و مايکل  مورل، معاون پترائوس را به عنوان سرپرست سازمان سيا منصوب کرده است.

اوباما گفته است پترائوس آمريکا را به کشوری "امن‌تر و قدرتمندتر تبدیل کرد."

پترائوس پيشتر فرمانده نيروهای ائتلاف در افغانستان و عراق بود که پس از بازنشستگی‌اش از ارتش آمريکا به عنوان رئيس سيا منصوب شد.

وی سپتامبر ۲۰۱۱ (شهريور ۹۰) اين سمت را بر عهده گرفت و اکنون پس از يک سال از اين سمت کناره‌گيری کرده است.

پيش از انتصاب پترائوس به عنوان رئيس سيا، لئون پانه‌تا، رياست سازمان سيا را بر عهده داشت.

پانه‌تا هم اکنون وزير دفاع ايالات متحده آمريکا است. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    اي كاش مي شد چند کلمه ای از نزدیک با این شخصیت صحبت کرد