ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان جهانی بهداشت: شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به طور قابل توجهی در حال افزایش است

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید اگرچه ابتلا به کرونا در اروپای غربی به‌طور چشمگیری کاهش یافته، اما در آفریقا، آسیای میانه و جنوبی، آمریکای مرکزی و جنوبی افزایش یافته است.

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان به‌طور گسترده‌ای افزایش یافته است. در آخر هفته گذشته بیش از ۱۳۶ هزار مورد ابتلا در ۲۴ ساعت گزارش شده و چنین تعدادی بی‌سابقه بوده است.

تدروس آدهانوم گبرایسوس،‌ مدیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) ـ عکس از آرشیو

تدروس آدهانوم گبرایسوس،‌ مدیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ژنو به کشورهای جهان هشدار داد که به دلیل کاهش میزان ابتلا به ویروس کووید۱۹، اقدامات احتیاطی را انجام نمی‌دهند.

تدروس آدهانوم گبرایسوس گفت: «بیش از ۱۰۰ هزار مورد جدید ابتلا در طی ۱۰ روز گذشته گزارش شده است. این تعداد همچنان در آفریقا، آسیای میانه و جنوبی، آمریکای مرکزی و جنوبی و برخی از کشورهای اروپای شرقی رو به افزایش است. از آغاز شیوع ویروس کووید۱۹ در اواخر سال ۲۰۱۹، تقریباً هفت میلیون ابتلا و حدود ۴۰۰ هزار مورد مرگ‌ومیر در سراسر جهان گزارش شده است.»

به‌گفته مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، بزرگترین خطر در کشورهایی که شمار ابتلا در حال کاهش است، سهل‌انگاری در اقدامات احتیاطی است. تودروس هشدار داد: «بیشتر افراد هنوز به این ویروس مبتلا نشده‌اند و هنوز هم می‌توانند آلوده شوند، اکنون زمان آن نیست که پایتان را از روی پدال بردارید.»

تدروس همچنین از شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدتبعیض و ضدنژاپرستی در سراسر جهان خواست تا اقدامات احتیاطی در مورد ویروس کووید۱۹ را رعایت کنند. این موارد شامل حفظ فاصله فیزیکی، شستن و ضد عفونی کردن مکرر دست‌ها و محافظت از دهان و بینی است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.