ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر بهداشت تکذیب کرد که قصد استعفا دارد

خبرگزاری امنیتی فارس: سعید نمکی در پی اختلاف با حسن روحانی در جلسات اخیر هیأت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا حضور نداشته و احتمال می‌رود که به زودی استعفا دهد.

خبرگزاری امنیتی فارس گزارش داد که سعید نمکی، وزیر بهداشت در پی اختلاف با حسن روحانی، رئیس جمهوی اسلامی  در جلسات اخیر هیأت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا حضور نداشته و احتمال می‌رود که به زودی استعفا دهد. ساعتی بعد نمکی اعلام کرد: «موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکرده‌ام.»

سعید نمکی

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی از اختلاف بین سعید نمکی و محمود واعظی، رئیس دفتر با نفوذ روحانی پرده برداشته بود. ابوترابی ادعا کرده بود: «رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، سعید نمکی را تهدید کرده که در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند.»

۱۵ فروردین‌ سعید نمکی در نامه‌ای به حسن روحانی در اعتراض به بازگشایی مشاغل با وجود همه‌گیری ویروس کرونا نوشته بود:

«متأسفانه ناگهان اخیرا بدون اطلاع ستاد، نامه‌ای توسط قائم مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت (سرپرست کنونی و وزارت صمت) به کلیه استان ها ابلاغ شده که عملا دستور العمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی می‌شود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.»

وزیر بهداشت در ادامه این نامه روحانی را از پیاندهای بازگشایی زودهنگام مشاغل برحذر داشته بود:

«قویاً اعلام می‌کنیم هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیر دولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، شعله‌هایش به سرعت دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را خواهد گرفت.»

وزارت بهداشت دوشنبه ۲۶ خرداد اعلام کرد استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز و استان‌های کردستان، کرمانشاه، کرمان و هرمزگان نیز در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند. وزارت بهداشت می‌گوید در برخی شهرها رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یک چهارم رسیده است. به‌گفته وزارت بهداشت در استان‌های تهران، خراسان رضوی و بوشهر موارد بستری در چند روز اخیر در حال افزایش است و استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از بازگشایی قهوه‌خانه‌‌ها به عنوان یکی از بستر‌های محتمل انتقال این ویروس خبر داد.

از ظهر یکشنبه تا ظهر امروز (دوشنبه)، ۲۴۴۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و شمار مبتلایان به این بیماری در ایران به ۱۸۹۸۷۶ نفر افزایش یافته است.

پانویس:

این خبر بر اساس تکذیبیه وزیر بهداشت به روز شد و تیتر آن هم تغییر کرد

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.