ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگيری‌های پليس با مخالفان محمد مرسی در قاهره

<p>تظاهرات علیه محمد مرسی و درگیری&zwnj; پلیس ضد شورش و مخالفان همچنان ادامه دارد<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">محمد مرسی عصر روز یکشنبه دوم آذرماه طی حکمی، دستور جلوگیری از انحلال مجلس مؤسسان تدوین قانون اساسی مصر را صادر کرد، اختیار دستگاه قضایی را در انحلال پارلمان سلب کرد و انتخاب دادستان را بر عهده رئیس&zwnj;جمهوری گذاشت. به موجب این حکم، از این پس دستورات رئیس&zwnj;جمهور، نهایی و قابل اجراست و هیچ گروه و حتی دستگاه قضایی نمی&zwnj;تواند آن را نقض کند<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">تظاهرکنندگان در اعتراض به فرمان مرسی به میدان تحریر آمدند و در روز هفتم آذرماه بزرگ&zwnj;ترین تظاهرات علیه محمد مرسی در این میدان برگزار شد<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">از شب هفتم آذرماه درگیری&zwnj;های در اطراف میدان تحریر قاهره، همچنان ادامه دارد و کارمندان سیستم قضایی و قدرتمند&zwnj;ترین قضات دادگاه&zwnj;های مصر در اعتراض به اقدامات مرسی برای قانونی کردن قدرت مطلق خود، دست به اعتصاب زده&zwnj;اند<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">حلقه تظاهرکنندگان میدان تحریر را شب&zwnj;ها نیز ترک نمی&zwnj;کنند و خواهان کنار رفتن مرسی و حفظ دستاوردهای انقلاب&zwnj;اند<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">عکس: خبرگزاری فرانسه&nbsp;</p>

تظاهرات علیه محمد مرسی و درگیری‌ پلیس ضد شورش و مخالفان همچنان ادامه دارد.

محمد مرسی عصر روز یکشنبه دوم آذرماه طی حکمی، دستور جلوگیری از انحلال مجلس مؤسسان تدوین قانون اساسی مصر را صادر کرد، اختیار دستگاه قضایی را در انحلال پارلمان سلب کرد و انتخاب دادستان را بر عهده رئیس‌جمهوری گذاشت. به موجب این حکم، از این پس دستورات رئیس‌جمهور، نهایی و قابل اجراست و هیچ گروه و حتی دستگاه قضایی نمی‌تواند آن را نقض کند.

تظاهرکنندگان در اعتراض به فرمان مرسی به میدان تحریر آمدند و در روز هفتم آذرماه بزرگ‌ترین تظاهرات علیه محمد مرسی در این میدان برگزار شد.

از شب هفتم آذرماه درگیری‌های در اطراف میدان تحریر قاهره، همچنان ادامه دارد و کارمندان سیستم قضایی و قدرتمند‌ترین قضات دادگاه‌های مصر در اعتراض به اقدامات مرسی برای قانونی کردن قدرت مطلق خود، دست به اعتصاب زده‌اند.

حلقه تظاهرکنندگان میدان تحریر را شب‌ها نیز ترک نمی‌کنند و خواهان کنار رفتن مرسی و حفظ دستاوردهای انقلاب‌اند.

عکس: خبرگزاری فرانسه 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.