ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری در بازار تهران

صبح امروز جمعه ۲۷ تیر/۱۷ ژوئیه یک مجتمع تجاری در نزدیکی بازار کفاش‌های تهران دچار آتش‌سوزی شد. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی تهران آتش‌سوزی مهار شده و این حادثه هیچ مصدومی نداشته است. علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست.

یک مجتمع تجاری در نزدیکی بازار کفاش‌های تهران دچار آتش‌سوزی شد. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی تهران آتش‌سوزی مهار شده و این حادثه هیچ مصدومی نداشته است. علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست.

پشت‌بام مجتمعی که در بازار تهران دچار آتش‌سوزی شد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صبح جمعه ۲۷ تیر/۱۷ ژوئیه یک مجتمع تجاری عرضه کیف و کفش در بازار تهران در محدوده بازار کفاش‌ها، بازار سید ولی آتش گرفت.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران زمان این حادثه را ۱۰:۲۰ صبح اعلام و درباره محل این آتش‌سوزی گفت:

«با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید کفش که حجم زیادی از کفش‌ها و مواد اولیه تولید کفش در این ساختمان انبار شده بود.»

علت این حادثه هنوز مشخص نیست، اما بنا به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، احتمالا انبارهایی که در پشت بام این مجتمع تجاری وجود داشته دلیل وقوع این آتش‌سوزی بوده است:

«روی پشت بام این ساختمان انباری‌هایی وجود داشت که در یکی از این انباری‌ها که با وسایل نامناسب و ناایمن مانند ایرانیت ساخته شده بود و ۱۵۰ متر نیز وسعت داشت دچار آتش سوزی شده بود. آتش کاملا شعله‌ور و از آنجا که این انباری روی پشت بام [قرار داشت] دود حاصل از آن به آسمان متصاعد شده و از فواصل دور نیز قابل مشاهده بود.»

به گفته جلال ملکی دود از طریق دریچه روشنایی ساختمان و رایزرها به بخش های پایینی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

هنوز از میزان خسارت‌ها اطلاعی در دست نیست. آتش سوزی مهار شده و کسی در جریان این حادثه مصدوم نشده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در همین ارتباط گفته است:

«هم اکنون این حریق کاملا مهار شده و آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند. در این حادثه به فردی آسیب نرسید و یک آتش نشان بدلیل دود گرفتکی توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد. علت این حادثه پس از پایان عملیات با حضور کارشناسان آتش نشانی بررسی می شود.»

از آغاز سال جاری این دومین بار است که بخش‌هایی از بازار تهران دچار آتش‌سوزی می‌شود. اوایل خردادماه نیز ضلع جنوبی بازار تهران دچار آتش‌سوزی شد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.