ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"اسلام‌گرايان تندرو زبان يک دانشجو را در آلمان بريدند"

<p>پليس آلمان خبر داد در شهر بن &quot;اسلام&zwnj;گرايان تندرو&quot; به يک دانشجوی هندی&zwnj;تبار حمله کرده و زبان وی را بريده&zwnj;اند. آن&zwnj;ها از قربانی خود خواسته&zwnj;اند به اسلام بگرود.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>تارنمای مجله اشپيگل آلمان امروز پنج&zwnj;شنبه هفتم دی&zwnj;ماه (۲۷ دسامبر) نوشت، پليس شهر بن اين اطلاعات را از گفته&zwnj;های دانشجوی ۲۴ ساله هندی که مورد حمله قرار گرفته به&zwnj;دست آورده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا به اين اظهارات، اين دانشجو ساعت ۲۲ شب کريسمس هنگامی که به سوی مکانی در محله دانشجويی پوپلزدورف (Poppelsdorf) شهر بن می&zwnj;رفت مورد حمله دو ناشناس قرار گرفت.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين دو مرد، مذهب جوان دانشجو را می&zwnj;پرسند و از او می&zwnj;خواهند به اسلام بپيوندد در غير اين صورت او يک گناهکار است و بايد زبانش بريده شود.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>بازپرسان و مسئولان امور حفاظتی شهر بن به&zwnj;دليل نوع حمله و توضيحات قربانی، وجود اسلام&zwnj;گرايان را در پشت اين ماجرا رد نمی&zwnj;کنند</p> </blockquote> <p>دانشجوی هندی&zwnj;تبار که نام وی فاش نشده به پليس گفته است پس از اين تهديد وی به راه خود ادامه داده اما از پشت سر از سوی دو مرد مورد حمله قرار می&zwnj;گيرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دانشجوی جوان در حالی که از اين حمله بهت&zwnj;زده بود توسط يکی از دو مرد زبانش بريده می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا به اين گزارش دو مرد ضارب سوار بر خودروی خود شده، به سرعت از محل رويداد دور شدند و يک زن رهگذر با ديدن جوان خونين آمبولانس را خبر می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مأموران بازپرس اطلاعاتی را که قربانی داده است معتبر دانسته&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دانشجوی هندی در بيمارستان تحت مداوا قرار گرفت و سپس بيمارستان را ترک کرد. سخنگوی پليس در مورد اين&zwnj;که زخم وی تا چه اندازه عميق بود و آيا آسيبی که به او رسيده باقی خواهد ماند يا خير، سخنی نگفت.</p> <p>&nbsp;</p> <p>همچنين روشن نيست که جوان دانشجو در برابر سخنان دو مرد ضارب چه واکنشی نشان داده بود و تاکنون شاهدی نيز در اين ماجرا شناخته نشده&zwnj; است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بازپرسان و مسئولان امور حفاظتی شهر بن به&zwnj;دليل نوع حمله و توضيحات قربانی، وجود اسلام&zwnj;گرايان را در پشت اين ماجرا رد نمی&zwnj;کنند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دانشجوی جوان تنها توانسته است يکی از حمله&zwnj;کنندگان را شناسايی کند که موهای فرفری تيره، ريش بلند، لباس سياه و حدود ۳۵ سال سن و يک متر و ۸۰ سانتی&zwnj;متر قد داشت.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پليس شهر بن در پی يافتن دو مرد ضارب و شاهدی برای اين ماجرای شب کريسمس است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

پليس آلمان خبر داد در شهر بن "اسلام‌گرايان تندرو" به يک دانشجوی هندی‌تبار حمله کرده و زبان وی را بريده‌اند. آن‌ها از قربانی خود خواسته‌اند به اسلام بگرود.

تارنمای مجله اشپيگل آلمان امروز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه (۲۷ دسامبر) نوشت، پليس شهر بن اين اطلاعات را از گفته‌های دانشجوی ۲۴ ساله هندی که مورد حمله قرار گرفته به‌دست آورده است.

بنا به اين اظهارات، اين دانشجو ساعت ۲۲ شب کريسمس هنگامی که به سوی مکانی در محله دانشجويی پوپلزدورف (Poppelsdorf) شهر بن می‌رفت مورد حمله دو ناشناس قرار گرفت.

اين دو مرد، مذهب جوان دانشجو را می‌پرسند و از او می‌خواهند به اسلام بپيوندد در غير اين صورت او يک گناهکار است و بايد زبانش بريده شود.

بازپرسان و مسئولان امور حفاظتی شهر بن به‌دليل نوع حمله و توضيحات قربانی، وجود اسلام‌گرايان را در پشت اين ماجرا رد نمی‌کنند

دانشجوی هندی‌تبار که نام وی فاش نشده به پليس گفته است پس از اين تهديد وی به راه خود ادامه داده اما از پشت سر از سوی دو مرد مورد حمله قرار می‌گيرد.

دانشجوی جوان در حالی که از اين حمله بهت‌زده بود توسط يکی از دو مرد زبانش بريده می‌شود.

بنا به اين گزارش دو مرد ضارب سوار بر خودروی خود شده، به سرعت از محل رويداد دور شدند و يک زن رهگذر با ديدن جوان خونين آمبولانس را خبر می‌کند.

مأموران بازپرس اطلاعاتی را که قربانی داده است معتبر دانسته‌اند.

دانشجوی هندی در بيمارستان تحت مداوا قرار گرفت و سپس بيمارستان را ترک کرد. سخنگوی پليس در مورد اين‌که زخم وی تا چه اندازه عميق بود و آيا آسيبی که به او رسيده باقی خواهد ماند يا خير، سخنی نگفت.

همچنين روشن نيست که جوان دانشجو در برابر سخنان دو مرد ضارب چه واکنشی نشان داده بود و تاکنون شاهدی نيز در اين ماجرا شناخته نشده‌ است.

بازپرسان و مسئولان امور حفاظتی شهر بن به‌دليل نوع حمله و توضيحات قربانی، وجود اسلام‌گرايان را در پشت اين ماجرا رد نمی‌کنند.

دانشجوی جوان تنها توانسته است يکی از حمله‌کنندگان را شناسايی کند که موهای فرفری تيره، ريش بلند، لباس سياه و حدود ۳۵ سال سن و يک متر و ۸۰ سانتی‌متر قد داشت.

پليس شهر بن در پی يافتن دو مرد ضارب و شاهدی برای اين ماجرای شب کريسمس است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>***دو نفر که براساس همین خبر خودتان هیج نشانی از آنها در دست نیست و نمی دانید کی بودند به یک دانشجو حمله کردند آنوقت شما تیتر می زنید اسلام گرایان تندرو زبان یک دانشجو را بریدند!</p>

  • کاربر مهمان

    اسلامیست بودند زیرا از او مذهبش را پرسیده اند و خواسته اند به اسلام...... به پیوندد. لطفا متن را دوباره بخوانید.

  • کاربر مهمان

    برای من واقعا جای سواله که این وحشی های اصول گرا و افراطی مسلمان اگر خوششون نمیاد از غرب برگردند به همان کشورهای عقب افتاده آفریقایی و آسیایی خودشون. این طوری هم غربی ها راحت ترند و هم خودشون. اگر از بودن در غرب در عذابند غلط میکنند اونجا اقامت کنند.

  • l

    اسلام به ضرب لبۀ چاقو پيشرفت؛ آنی ک ميگويد نه! 1 شياد خدانشناس است که بدبختی مردم ايران را نديده! و تخم تازيست يا از نظر روانی آنقدر ضعيف است که ميترسد برايش اتفاقی بيافتد!

  • haghighatgo

    همینطوری یه دفعه ظاهر شدن و زبون بابا رو بریدن؟ بله کاره حقوق بگیران دست راستی آلمانی ....بویژه در دوران عید مسیحی باید موردی باعث آتش افروزی و نژاد پرستی آلمان ها و دین محترمشان بشه ....آلمان ها دلسوزیشون رشد میکنه ما کاری به دانشجوی هندی نداشتیم فقط این مسلمون های تند رو هستند که اجتماع نارنین آلمان نژادها رو به خطر میدازن باید برای بیرون کردن مسلمانان از آلمان کاری کرد...عین گفته های همان قاتل معروف نروژی که در زندان مشغول آتش افروزی نژادی و دینی در میان اروپائیان و از طریق اینترنت می باشد...حالا این اسلامیان تند رو " نه یواش رو" بال داشتن که با بقیه پرندگان به درون آلمان پرواز کنن و زبون دانشجوی هندی رو با نوکش از دهنش بیارن بیرون ؟ البته این هم موردی میشه که آرزوی دیرنه سیاست مدارهای آلمانی که تمامی خارجی ها رو با دوربین و.....کنترل کنن بدون انتقاد آلمان ها انجام بشه.....پناهنده افریقائی رو چند جوان دست راستی در بخش آلمان شرقی کشتن و جتازه وی را هم به روی سنگ فرش خیابان کشیدند ....و بعد هم سنگ قبرش را بدفعات شکستند ....پلیس آلمان تا حالا آنها را پیدا نکرده ....!!!

  • کاربر مهمان

    اونایی که میگن این خبر دروغه و باورشون نمیشه که برادران مسلمان و اسلام رحمانیشون دست به این فجایع میزنن و اصولا بریدن زبان رو کار برادران مسلمان نمیدونن,توجه اونها رو به فیلم تشریح حمله ی برادران مسلمان حزب اللهی ایران به منصور اسانلو در هنگام سخنرانی در جلسه ی سندیکای شرکت واحد وسط ام القرای جهان اسلام(تهران) جلب میکنم!و ببینید که چگونه پیروان اسلام عزیز سعی در بریدن زبان منصور اسانلو در روز روشن مقابل جمعیت کارگران سندیکای شرکت واحد,آنهم با تکه شیشه شکسته میکنند.حتما هم کیشانشان در آلمان از روش این برادران پیروی میکنند! http://www.youtube.com/watch?v=0I3_zRBE10c