ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ویرانه‌ای به نام موزه هنرهای معاصر آبادان

موزه‌ هنرهای معاصر آبادان، آذر ۱۳۸۲ در یک مجموعه فرهنگی تفریحی افتتاح شد. پس از ۲ سال مؤسسه هنرهای تجسمی کشور، مدیریت این موزه را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان سپرد. چند سالی است که گنجینه موزه آبادان به ساختمان موزه هنر‌های معاصر اهواز منتقل شده است. دو ‌سال است که آثار ارزشمند گنجینه در وضعیت نامناسب و در سالنی بدون تهویه رها شده‌اند. عکس: حسین عبدالله اصل

موزه‌  هنرهای معاصر آبادان، آذر ۱۳۸۲ در یک مجموعه فرهنگی تفریحی افتتاح شد. پس از ۲ سال مؤسسه هنرهای تجسمی کشور، مدیریت این موزه را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان سپرد.
دوران افول موزه هم از همین زمان آغاز شد. اواخر سال۱۳۸۶ موزه به ‌مدت ۲ هفته تعطیل و در محل آن نمایشگاه مبلمان برگزار شد. اکنون دیگر هیچ‌کدام از آثار بر دیوار‌ها نیست و ساختمان ‌موزه پاتوق معتادان شده است.
چند سالی است که گنجینه موزه آبادان به ساختمان موزه هنر‌های معاصر اهواز منتقل شده است. چندی پیش ‌موزه هنرهای معاصر اهواز نیز مورد سرقت قرار گرفت.
گفته می‌شود سارقین به گنجینه دسترسی پیدا نکردند، اما دو ‌سال است که آثار ارزشمند گنجینه در وضعیت نامناسب و در سالنی بدون تهویه رها شده‌اند و ‌به خاطر گرمای هوای اهواز در معرض آسیب جدی هستند.

[sliderpro id="1048"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.