ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استیو بنن به قید وثیقه آزاد شد

مشاور پیشین ترامپ که متهم به کلاهبرداری و پولشویی است، با وثیقه پنج میلیون دلاری آزاد شد. او خود را بی‌گناه می‌داند. ترامپ در واکنش گفته است که مدت‌هاست با او رابطه‌ای ندارد.

استیو بنن، مشاور ارشد پیشین رئیس جمهوری آمریکا با وثیقه پنج میلیون دلاری آزاد شد. او و سه نفر دیگر متهم به کلاهبرداری و پولشویی شده‌اند. دونالد ترامپ در واکنش به این رویداد گفته است که مدت‌هاست با بنن رابطه‌ای ندارد.

استیو بنن، مشاور پیشین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریكا ـ عکس از خبرگزاری فرانسه

استیو بنن، استراتژیست پیشین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریكا شامگاه پنج‌شنبه ۳۰ مرداد / ۲۰ اوت پس از دستگیری به اتهام کلاهبرداری و پولشویی خود را بی‌گناه خواند. قاضی استوارت هارون در نیویورک حكم آزادی بنن با وثیقه پنج میلیون دلاری را صادر کرد. مشاور سابق ترامپ باید ۱,۷۵ میلیون دلار به عنوان ضمانت واریز کند.

استورات هارون همچنین حکم ممنوعیت مسافرت او به خارج از شمال شرقی ایالات متحده را صادر کرد. همچنین بنن گذرنامه خود را نیز باید تحویل دهد.

به‌گفته دادستان پرونده، استیو بنن ۶۶ ساله روز پنج‌شنبه در یک قایق بادبانی در ساحل کانکتیکات دستگیر شد.

آدری استراوس، دادستان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد که استیو بنن به‌همراه برایان کولفاج ۳۸ ساله، مؤسس سایت «ما دیوار می‌سازیم»، اندرو بادولاتو ۵۶ ساله، و تیموتی شی ۴۹ ساله، دو مسئول دیگر این سایت، به اتهام اختلاس وجوه پرداخت شده از طریق این سایت سرمایه‌گذاری برای ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک بازداشت شده است. آن‌ها پول صدها هزار نفر را اختلاس کرده‌اند. این کارزار در مجموع بیش از ۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود.

قاضی آرون حكم داد كه بنن باید برای استفاده از هواپیماها یا قایق‌های شخصی خود مجوز دریافت کند. او همچنین مجاز نیست که با متهمان دیگر یا با کسی که با سایت «ما دیوار می‌سازیم» ارتباطی برقرار کند.

دونالد ترامپ در واكنش اوليه درباره بازداشت بنن از مشاور سابق خود فاصله گرفت. او در کاخ سفید گفت:

«من سال‌ها، به معنای واقعی کلمه، سال‌ها ارتباطی با او نداشته‌ام.»

ترامپ با بیان این‌که با پروژه دیوارسازی متهمان آشنا نبود، افزود: «به‌جز این که وقتی در موردش خواندم از آن خوشم نیامد. این کار را دولت باید انجام دهد نه افراد به‌شکل شخصی.»

استیو بنن نقش مهمی در پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌ جمهوری داشت. او بود که شعار «اولویت اول آمریکا» را برجسته کرد و محرک تصمیمات بحث‌برانگیزی مانند ممنوعیت ورود شهروندان چند کشور مسلمان بود. بنن در مرداد ۱۳۹۶ / اوت ۲۰۱۷ تنها حدود ۷ ماه پس از تشکیل دولت ترامپ از کاخ سفید اخراج شد.

استیو بنن راست‌‌گرای افراطی و از مدیران سایت تندرو برایتبارت است. این سایت منبع مهمی برای جریان راست افراطی به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    چهره انسان را افکارو تمدن و فهم وشعور وذاتش می سازد ...چهره رهبرضرب جنایتگریوگسلاوی که هزاران زن ومرد وپیروجوان وحتی کودکان مسلمان را کشت وقتل عام کرد را با چهره استیو بن فاشسیت وجانی وهمچنین چهره ترامپ مقایسه کنید که انکار سیبی را به سه قسمت کرده باشند !! اینها ولایت فقیه کاتولیک ها و قاسم سلیمانی هاشان هستند ...