ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر دفاع ایران همکاری‌های نظامی با روسیه را «رو به پیشرفت» توصیف کرد

حاتمی گفته که ایران علاقه‌مند است رزمایش نطامی مشترک با چین و روسیه را تکرار کند. نخستین مانور مشترک سه کشور زمستان گذشته برگزار شد.

سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیئت نظامی و سیاسی به مسکو سفر کرده است، همکاری‌های نظامی ایران و روسیه را «مثبت» و «رو به پیشرفت» توصیف کرد.

امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران در راس هیئتی برای گفت‌وگو با همتای روسیه‌ای خود به مسکو سفر کرده است. عکس: آرشیو

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، حاتمی که به دعوت سرگئی شایگو، همتای روسی خود به مسکو سفر کرده است، گفت: ایران علاقه‌مند است که رزمایش نظامی مشترک با روسیه و چین را دوباره برگزار کند. نخستین رزمایش نظامی سه کشور زمستان سال گذشته در دریای عمان و اقیانوس هند با عنوان «کمربند امنیت دریایی» برگزار شد.

حاتمی به خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، گفت که در دیدار با مقام‌های روسیه‌ در باره «همکاری‌های نظامی» گفت‌وگو خواهد کرد.

همزمان با این اظهارات، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه هم گفت که همکاری‌های نظامی تهران و مسکو سرعت می‌گیرد.

روسیه در آخرین نشست شورای امنیت سازمان ملل به همراه چین از لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران حمایت کرد. حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران چندی پیش گفته بود: ایران پس از پایان تحریم‌های تسلیحاتی، که مهر امسال به پایان می‌رسد، «از فرصت خرید و فروش اسلحه استفاده می‌کند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.