ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بايدن: ايران منتظر تحريم‌ها و فشارهای جديد باشد

<p>جو بايدن، معاون رئيس&zwnj; جمهوری آمريکا گفت ايالات متحده مانع از دستيابی جمهوری اسلامی ايران به سلاح اتمی خواهد شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>جو بايدن که برای ديدار از آلمان و شرکت در کنفرانس امنيتی مونيخ به اين کشور سفر کرده است، امروز جمعه ۱۳ بهمن&zwnj;ماه (يکم فوريه) در گفت&zwnj;وگو با روزنامه آلمانی زوددويچه تسايتونگ بار ديگر ايران را تهديد کرد و خواستار مذاکرات هسته&zwnj;ای با اين کشور شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بايدن گفت: &quot;ما مانع از دستيابی ايران به سلاح اتمی خواهيم شد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>معاون رئيس&zwnj; جمهوری آمريکا با تأکيد بر &quot;زمان و ظرف&quot; مناسب برای ديپلماسی موفق، ايران را به گفت&zwnj;وگو و مذاکرات مستقيم فراخواند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی با اين حال افزود: &quot;اما اين پنجره تا ابد باز نخواهد بود.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>جو بايدن: پنجره مذاکرات هسته&zwnj;ای با ايران تا ابد باز نخواهد بود</p> </blockquote> <p>هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا نيز که امروز سمت خود را به جان کری واگذار خواهد کرد، شامگاه روز گذشته در اين&zwnj;باره گفت دريچه مذاکرات درباره برنامه هسته&zwnj;ای مناقشه&zwnj;برانگيز ايران نمی&zwnj;تواند &quot;به مدت طولانی&quot; باز بماند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>کلينتون گفت: &quot;من فکر نمی&zwnj;کنم که اين دريچه مدت طولانی&zwnj;ای باز بماند (اما) در مورد اين&zwnj;که چند روز، چند هفته و يا چند ماه طول خواهد کشيد چيزی نمی&zwnj;گويم.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيشنهاد مذاکره مستقيم با جمهوری اسلامی همواره در ايران مهم و چالش برانگيز بوده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>جو بايدن در همين حال تأکيد کرد که ايران بايد تعهدات بين&zwnj;المللی خود پايبند بماند. وی گفت: &quot;ايران اعتماد جامعه جهانی را از دست داده است و بايد روی تحريم&zwnj;های فلج&zwnj;کننده و فشارهای بيشتر حساب باز کند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>کشورهای غربی برنامه هسته&zwnj;ای ايران تهديدی برای امنيت جهانی می&zwnj;دانند. آن&zwnj;ها معتقدند ايران تحت لوای برنامه هسته&zwnj;ای خود در تلاش است تا به سلاح اتمی دست يابد ايران اما اين موضوع را رد می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>باراک اوباما، رئيس جمهوری آمريکا پاييز گذشته گفته بود در صورت انتخاب مجدد وی به&zwnj;عنوان رئيس&zwnj;جمهور تلاش خواهد کرد با ايران راه&zwnj;حلی در رابطه با برنامه هسته&zwnj;ای اين کشور بيابد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

جو بايدن، معاون رئيس‌ جمهوری آمريکا گفت ايالات متحده مانع از دستيابی جمهوری اسلامی ايران به سلاح اتمی خواهد شد.

جو بايدن که برای ديدار از آلمان و شرکت در کنفرانس امنيتی مونيخ به اين کشور سفر کرده است، امروز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه (يکم فوريه) در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی زوددويچه تسايتونگ بار ديگر ايران را تهديد کرد و خواستار مذاکرات هسته‌ای با اين کشور شد.

بايدن گفت: "ما مانع از دستيابی ايران به سلاح اتمی خواهيم شد."

معاون رئيس‌ جمهوری آمريکا با تأکيد بر "زمان و ظرف" مناسب برای ديپلماسی موفق، ايران را به گفت‌وگو و مذاکرات مستقيم فراخواند.

وی با اين حال افزود: "اما اين پنجره تا ابد باز نخواهد بود."

جو بايدن: پنجره مذاکرات هسته‌ای با ايران تا ابد باز نخواهد بود

هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا نيز که امروز سمت خود را به جان کری واگذار خواهد کرد، شامگاه روز گذشته در اين‌باره گفت دريچه مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای مناقشه‌برانگيز ايران نمی‌تواند "به مدت طولانی" باز بماند.

کلينتون گفت: "من فکر نمی‌کنم که اين دريچه مدت طولانی‌ای باز بماند (اما) در مورد اين‌که چند روز، چند هفته و يا چند ماه طول خواهد کشيد چيزی نمی‌گويم."

پيشنهاد مذاکره مستقيم با جمهوری اسلامی همواره در ايران مهم و چالش برانگيز بوده است.

جو بايدن در همين حال تأکيد کرد که ايران بايد تعهدات بين‌المللی خود پايبند بماند. وی گفت: "ايران اعتماد جامعه جهانی را از دست داده است و بايد روی تحريم‌های فلج‌کننده و فشارهای بيشتر حساب باز کند."

کشورهای غربی برنامه هسته‌ای ايران تهديدی برای امنيت جهانی می‌دانند. آن‌ها معتقدند ايران تحت لوای برنامه هسته‌ای خود در تلاش است تا به سلاح اتمی دست يابد ايران اما اين موضوع را رد می‌کند.

باراک اوباما، رئيس جمهوری آمريکا پاييز گذشته گفته بود در صورت انتخاب مجدد وی به‌عنوان رئيس‌جمهور تلاش خواهد کرد با ايران راه‌حلی در رابطه با برنامه هسته‌ای اين کشور بيابد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    حامد کرزی، رئیس جمهور افغانستان برای یک شرکت در سه جانبه با سران بریتانیا و انگلستان که مذاکرات صلح با طالبان یک محور مهم آن است، رهسپار لندن شد. صالحي هم که براي تذکرات لازم به جلسه امنيتي اروپا دعوت کردند.....قبلش هم که مرسي در آلمان بود.... پس نخست وزير عراق چي ؟ مردم کشورهاهم بيخيالشان ! ...