ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۳ کشته در حمله به مرکز پلیس کرکوک

<p dir="RTL">دو انفجار تروریستی در شهر کرکوک در شمال عراق دست&zwnj;کم ۳۳ کشته و ۸۵ زخمی بر جای گذاشت.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش خبرگزاری رویترز یکی از این انفجارها در اثر بمب&zwnj;گذاری در داخل یک خودرو در مرکز شهر کرکوک بود و انفجار دوم در برابر ساختمان مرکزی پلیس کرکوک رخ&zwnj; داد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">خبرگزاری&zwnj;ها گزارش داده&zwnj;اند افراد مهاجم پس از انفجار خودروی بمب&zwnj;گذاری شده در پی حمله انتحاری به مرکز پلیس کرکوک بوده&zwnj;اند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">بر اساس این گزارش&zwnj;ها دو مرد که لباس پلیس بر تن داشتند با بستن کمربند&zwnj;های انفجاری قصد ورود به مرکز پلیس کرکوک را داشتند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">خبرگزاری&zwnj;ها گزارش داده&zwnj;اند افراد مهاجم پس از انفجار خودروی بمب&zwnj;گذاری شده در پی حمله انتحاری به مرکز پلیس کرکوک بوده&zwnj;اند</p> </blockquote> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">این افراد پیش از انفجار بمب هایی که بر خود بسته بودند و در آستانه ورود به ساختمان &nbsp;مرکز پلیس در اثر شلیک گلوله از سوی نیروهای پلیس کشته شدند. این افراد موفق شدند پیش از شلیک پلیس نارنجک&zwnj;هایی که به همراه داشتند را منفجر کنند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">کرکوک از جمله مناطقی است که اقوام مختلفی در آن زندگی می&zwnj;کنند و دولت عراق و دولت خودمختار کردستان عراق بر سر مالکیت میادین نفتی آن مناقشه دارند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">۲۷ دی ماه سال جاری &nbsp;نیز در اثر حمله انتحاری به دفتر حزب دموکرات کردستان در کرکوک دست کم ٣٠ تن کشته شدند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">سلسله&nbsp; انفجارهای &nbsp;که ۱۱ دی&zwnj; ماهدر شهرهای مختلف عراق رخ داد نیز بیش از ۱۰ کشته و ۴۶ زخمی بر جای گذاشته بود. در این سلسله انفجارها٬ در استان کرکوک نیز یک بمب در یک گشتی پلیس منفجر شد و منجر به کشته شدن یک پلیس و مجروح شدن یک شهروند عراقی شد<span dir="LTR">.</span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">کشورعراق در سال&zwnj;های اخیر همواره درگیر انفجارهای تروریستی در نقاط مختلف این کشور است.</p>

دو انفجار تروریستی در شهر کرکوک در شمال عراق دست‌کم ۳۳ کشته و ۸۵ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری رویترز یکی از این انفجارها در اثر بمب‌گذاری در داخل یک خودرو در مرکز شهر کرکوک بود و انفجار دوم در برابر ساختمان مرکزی پلیس کرکوک رخ‌ داد.

خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند افراد مهاجم پس از انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در پی حمله انتحاری به مرکز پلیس کرکوک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها دو مرد که لباس پلیس بر تن داشتند با بستن کمربند‌های انفجاری قصد ورود به مرکز پلیس کرکوک را داشتند.

این افراد پیش از انفجار بمب هایی که بر خود بسته بودند و در آستانه ورود به ساختمان  مرکز پلیس در اثر شلیک گلوله از سوی نیروهای پلیس کشته شدند. این افراد موفق شدند پیش از شلیک پلیس نارنجک‌هایی که به همراه داشتند را منفجر کنند.

کرکوک از جمله مناطقی است که اقوام مختلفی در آن زندگی می‌کنند و دولت عراق و دولت خودمختار کردستان عراق بر سر مالکیت میادین نفتی آن مناقشه دارند.

۲۷ دی ماه سال جاری  نیز در اثر حمله انتحاری به دفتر حزب دموکرات کردستان در کرکوک دست کم ٣٠ تن کشته شدند.

سلسله  انفجارهای  که ۱۱ دی‌ ماهدر شهرهای مختلف عراق رخ داد نیز بیش از ۱۰ کشته و ۴۶ زخمی بر جای گذاشته بود. در این سلسله انفجارها٬ در استان کرکوک نیز یک بمب در یک گشتی پلیس منفجر شد و منجر به کشته شدن یک پلیس و مجروح شدن یک شهروند عراقی شد.

کشورعراق در سال‌های اخیر همواره درگیر انفجارهای تروریستی در نقاط مختلف این کشور است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.