ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نگرانی از وضعیت محمد صادق هنرور شجاعی، روحانی زندانی

<p align="right"><span dir="RTL">گزارش&zwnj;های رسیده از تهران حاکی از این است که محمد صادق هنرور شجاعی، روحانی زندانی &nbsp;منتقد حکومت در وضعیت جسمانی نامناسبی به سرمی</span><span dir="RTL">&zwnj;برد.</span></p> <!--break--> <p align="right">&nbsp;</p> <p align="right"><span dir="RTL">بر اساس گزارشی که به دست رادیو زمانه رسیده وی ک</span><span dir="RTL">ه از اواخر دی ماه جاری به زندان اوین بازگردانده شده، در روزهای گذشته به دلیل بروز دوباره بیماری قلبی و حملات عصبی چندین بار به بهداری زندان اوین منتقل شده است. </span></p> <p align="right">&nbsp;</p> <p align="right"><span dir="RTL">گفته می&zwnj;شود به دلیل نبود امکانات درمانی و پزشکی تخصصی در بهداری اوین به این زندانی سیاسی قرص&zwnj; و آمپول مسکن و خواب&zwnj;آور داده شده و از اعزام وی به بیمارستان ممانعت شده است.</span></p> <p align="right">&nbsp;</p> <blockquote> <p align="right"><span dir="RTL">این زندانی سیاسی در حالی به زندان بازگردانده شد که نظر پزشکی قانونی &nbsp;بر&quot;لزوم ادامه مرخصی استعلاجی&zwnj;اش&quot; بود، اما دادستان ویژه روحانیت تهران با تمدید مرخصی وی مخالفت کرد</span></p> </blockquote> <p align="right">&nbsp;</p> <p align="right"><span dir="RTL">این زندانی سیاسی در حالی به زندان بازگردانده شد که نظر پزشکی قانونی &nbsp;بر&quot;لزوم ادامه مرخصی استعلاجی&zwnj;اش&quot; بود، اما دادستان ویژه روحانیت تهران با تمدید مرخصی وی مخالفت کرد.</span></p> <p align="right">&nbsp;</p> <p align="right"><span dir="RTL">محمد صادق هنرور شجاعی در حال حاضر در </span><span dir="RTL">بند ویژه روحانیان در </span><span dir="RTL">زندان اوین که ویژه زندانیان مالی و جرایم عمومی است نگهداری می&zwnj;شود. </span></p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">او ششم آبان ماه ۱۳۸۹ &nbsp;به خاطر مطالبی که در وبلاگش نوشته است، دستگیر و پس از تحمل پنج ماه حبس در انفرادی و سه ماه حبس در سلول دو نفره بند ۲۰۹، برای گذرانیدن دوران محکومیتش به بند ۳۵۰ منتقل شد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">دادگاه ویژه روحانیت محمد صادق هنرور شجاعی را به &quot;جاسوسی، اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و هتک حیثیت مقام روحانیت&quot; متهم کرده است. بر اساس رای دادگاه وی به چهارسال حبس، ۵۰ ضربه شلاق، پرداخت هشت میلیون ریال جزای نقدی و خلع دائمی از لباس روحانیت محکوم شده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;<strong>در همین زمینه</strong>:</p> <p align="right"><a href="#http://radiozamaneh.com/society/humanrights/2012/06/29/16387">مشکلات روحانیون منتقد رژیم</a></p>

گزارش‌های رسیده از تهران حاکی از این است که محمد صادق هنرور شجاعی، روحانی زندانی  منتقد حکومت در وضعیت جسمانی نامناسبی به سرمی‌برد.

بر اساس گزارشی که به دست رادیو زمانه رسیده وی که از اواخر دی ماه جاری به زندان اوین بازگردانده شده، در روزهای گذشته به دلیل بروز دوباره بیماری قلبی و حملات عصبی چندین بار به بهداری زندان اوین منتقل شده است.

گفته می‌شود به دلیل نبود امکانات درمانی و پزشکی تخصصی در بهداری اوین به این زندانی سیاسی قرص‌ و آمپول مسکن و خواب‌آور داده شده و از اعزام وی به بیمارستان ممانعت شده است.

این زندانی سیاسی در حالی به زندان بازگردانده شد که نظر پزشکی قانونی  بر"لزوم ادامه مرخصی استعلاجی‌اش" بود، اما دادستان ویژه روحانیت تهران با تمدید مرخصی وی مخالفت کرد.

محمد صادق هنرور شجاعی در حال حاضر در بند ویژه روحانیان در زندان اوین که ویژه زندانیان مالی و جرایم عمومی است نگهداری می‌شود.

او ششم آبان ماه ۱۳۸۹  به خاطر مطالبی که در وبلاگش نوشته است، دستگیر و پس از تحمل پنج ماه حبس در انفرادی و سه ماه حبس در سلول دو نفره بند ۲۰۹، برای گذرانیدن دوران محکومیتش به بند ۳۵۰ منتقل شد.

دادگاه ویژه روحانیت محمد صادق هنرور شجاعی را به "جاسوسی، اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و هتک حیثیت مقام روحانیت" متهم کرده است. بر اساس رای دادگاه وی به چهارسال حبس، ۵۰ ضربه شلاق، پرداخت هشت میلیون ریال جزای نقدی و خلع دائمی از لباس روحانیت محکوم شده است.

 در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.