ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلوا و کتک‌کاری کاروان تیم استقلال و هواداران ناراضی در فرودگاه مهرآباد

گروهی از طرفداران تیم فوتبال استقلال که از شکست تیم محبوبشان در فینال جام حذفی خشمگین بودند در فرودگاه مهرآباد تهران با اعضای تیم درگیر شدند. کتک‌کاری و بلوای بزرگی به راه افتاد.

بامداد جمعه ۱۴ شهریور گروهی از طرفداران تیم فوتبال استقلال که از شکست تیم محبوبشان در فینال جام حذفی خشمگین بودند در فرودگاه مهرآباد تهران با اعضای تیم درگیر شدند. کتک‌کاری و بلوای بزرگی به راه افتاد.  

بلوا و کتک‌کاری کاروان تیم استقلال و هواداران ناراضی در فرودگاه مهرآباد (عکس: ایرنا)

به گزارش خبرگزاری ایرنا، کاروان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست در فینال جام حذفی حدود ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد جمعه به فرودگاه مهرآباد تهران رسید. بازیکنان و اعضای کادر فنی در حال تحویل گرفتن چمدان‌های خود بودند که چند تن از هواداران باشگاه استقلال به سمت فرهاد مجیدی، سرمربی آمدند و با لحنی تند از او دلایل باخت را جویا شدند. با پادرمیانی اعضای کادر فنی به همراه مداخله چند بازیکن ماجرا فیصله پیدا کرد.

بازیکنان تیم استقلال به محوطه بیرونی فرودگاه رسیده بودند که افراد ناشناس که بازهم خود را منتسب به باشگاه استقلال می‌دانستند به سمت بازیکنان یورش بردند و دشنام‌هایی را نثار سید حسین حسینی (دروازه‌بان) و فرشید اسماعیلی (هافبک تهاجمی) کردند. همین مساله باعث شد تا روزبه چشمی (مدافع میانی) از کوره دررفت و به اتفاق گروهی از بازیکنان به سمت آن‌ها که دشنام داده بودند حمله‌ور شد و کار بالا گرفت و بلوای بزرگی به راه افتاد.

ایرنا می‌نویسد با دخالت مسئولان فرودگاه و مردم و همچنین دیگر بازیکنان استقلال کتک‌کاری به پایان رسید.

اوباشگری (Hooliganism) از پدیده‌‌های فوتبال در ایران و جهان است. بروز ناکامی، آستانه تحمل پایین افراد و انتظاراتی که فرد از تیم خود دارد ممکن است در بروز اعمال خشونت‌آمیز و اوباشگری مؤثر باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.