ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد اصولگرایان از شعار "زنده باد بهار" احمدی‌نژاد

<p dir="RTL">در پی تکرار شعار &quot;زنده باد بهار&quot; از سوی محمود احمدی&zwnj;نژاد در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن شماری از نمایندگان مجلس٬ رئیس&zwnj;جمهور را به تخلف انتخاباتی و &quot;مهندسی انتخابات&quot; متهم کردند.</p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: &quot;اگر شعار زنده باد بهار، که از سوی آقای احمدی&zwnj;نژاد بیش از سه مرتبه در بخش هایی از سخنرانی و خاتمه سخنانش تکرار شد شعار نامزد دولت برای انتخابات آتی باشد، این امر تخلف قطعی و به نوعی مهندسی انتخابات است<span dir="LTR">.</span>&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;وی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن باید &quot;عملکرد یک ساله نظام&quot; را به اطلاع مردم برساند٬ از پرداختن احمدی نژاد به &quot;مجموعه تحت امر خود&quot; انتقاد کرد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <blockquote> <p dir="RTL">افرادی که امروز در شهر قم به حمله به علی لاریجانی، رئیس مجلس مانع از ادامه سخنرانی وی شدند نیز پلاکاردهایی با شعار &quot;زنده باد بهار&quot; دردست داشتند</p> </blockquote> <p dir="RTL">این نماینده مجلس گفت: &quot;متاسفانه آقای رئیس&zwnj;جمهور در سخنان امروز خود مراعات نکردند اما امیدواریم از سال آینده رؤسای جمهور دیگر اقدام ایشان را تکرار نکنند؛ افرادی که می&zwnj;خواهند کاندیدای انتخابات شوند نیز باید بدانند تریبون&zwnj;&zwnj;های عمومی متعلق به کل نظام است نه فقط برای دولت<span dir="LTR">.</span>&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">منتقدان اصولگرای دولت می&zwnj;گویند که شعار &quot;زنده باد بهار&quot;٬ شعار انتخاباتی &quot;فرد موسوم به لیدر حلقه انحرافی&quot; است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">احمد سالک٬ نماینده مردم اصفهان نیز با انتقاد از تکرار این شعار در سخنان امروز احمدی&zwnj;نژاد گفت: &quot;مطمئن هستیم شعارهای چون &nbsp;زنده باد بهار دوام چندانی نخواهد داشت و اینگونه شعارها در بین مردم مقبول نبوده و نخواهد بود<span dir="LTR">.</span> &quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">وی ادامه داد: &quot;شعاری در نزد مردم مقبول است که توحیدی، ولایی و یا اعلام بیزاری از دشمن باشد<span dir="LTR">.</span>&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">محمود احمدی&zwnj;نژاد سخنان خود در مراسم ۲۲ بهمن امسال را با شعار &quot;زنده باد بهار&quot; پایان برد و در طول سخنرانی&zwnj;اش نیز چندین بار از این عبارت استفاده کرد.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">از سوی دیگر افرادی که امروز در شهر قم به حمله به علی لاریجانی، رئیس مجلس مانع از ادامه سخنرانی وی شدند نیز پلاکاردهایی با شعار &quot;زنده باد بهار&quot; دردست داشتند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">پیش از این نیز شماری از هواداران احمدی&zwnj;نژاد در هنگام استقبال از او پس از بازگشت از مصر این شعار را سر داده بودند. هوادارن دولت همچنین&nbsp; چندی پیش همایشی با همین عنوان برگزار کرده بودند.</p> <p dir="RTL">&nbsp;&nbsp;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p>

در پی تکرار شعار "زنده باد بهار" از سوی محمود احمدی‌نژاد در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن شماری از نمایندگان مجلس٬ رئیس‌جمهور را به تخلف انتخاباتی و "مهندسی انتخابات" متهم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: "اگر شعار زنده باد بهار، که از سوی آقای احمدی‌نژاد بیش از سه مرتبه در بخش هایی از سخنرانی و خاتمه سخنانش تکرار شد شعار نامزد دولت برای انتخابات آتی باشد، این امر تخلف قطعی و به نوعی مهندسی انتخابات است."

 وی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن باید "عملکرد یک ساله نظام" را به اطلاع مردم برساند٬ از پرداختن احمدی نژاد به "مجموعه تحت امر خود" انتقاد کرد.

این نماینده مجلس گفت: "متاسفانه آقای رئیس‌جمهور در سخنان امروز خود مراعات نکردند اما امیدواریم از سال آینده رؤسای جمهور دیگر اقدام ایشان را تکرار نکنند؛ افرادی که می‌خواهند کاندیدای انتخابات شوند نیز باید بدانند تریبون‌‌های عمومی متعلق به کل نظام است نه فقط برای دولت."

منتقدان اصولگرای دولت می‌گویند که شعار "زنده باد بهار"٬ شعار انتخاباتی "فرد موسوم به لیدر حلقه انحرافی" است.

احمد سالک٬ نماینده مردم اصفهان نیز با انتقاد از تکرار این شعار در سخنان امروز احمدی‌نژاد گفت: "مطمئن هستیم شعارهای چون  زنده باد بهار دوام چندانی نخواهد داشت و اینگونه شعارها در بین مردم مقبول نبوده و نخواهد بود. "

وی ادامه داد: "شعاری در نزد مردم مقبول است که توحیدی، ولایی و یا اعلام بیزاری از دشمن باشد."

محمود احمدی‌نژاد سخنان خود در مراسم ۲۲ بهمن امسال را با شعار "زنده باد بهار" پایان برد و در طول سخنرانی‌اش نیز چندین بار از این عبارت استفاده کرد.

از سوی دیگر افرادی که امروز در شهر قم به حمله به علی لاریجانی، رئیس مجلس مانع از ادامه سخنرانی وی شدند نیز پلاکاردهایی با شعار "زنده باد بهار" دردست داشتند.

پیش از این نیز شماری از هواداران احمدی‌نژاد در هنگام استقبال از او پس از بازگشت از مصر این شعار را سر داده بودند. هوادارن دولت همچنین  چندی پیش همایشی با همین عنوان برگزار کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    راجع به مهندسی انتخابات سال ۸۸ چیزی نگفته اند. یادم هست هنوز انتخابات شروع نشده بود احمدی نژاد ده میلیون به منفی ده میلیون (رای منفی موسوی) جلو بود!.