ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دیدار وزیران دفاع ایران و هند در تهران

راج نات سینک در مسیر بازگشت از مسکو در تهران با حاتمی دیدار و در باره «راه‌های افزایش همکاری مشترک» گفت‌وگو کرد.

وزیر دفاع هند در تهران با وزیر دفاع ایران دیدار کرد. او گفت که در این دیدار در باره افزایش راهکارهای همکاری مشترک و مسائل منطقه‌ای با همتای ایرانی خود گفت‌وگو کرده است.

تصویری از دیدار راج نات سینک وزیر دفاع هند در تهران با امیر حاتمی همتای ایرانی خود که در خبرگزاری مهر منتشر شد.

وزارت دفاع هند شنبه ۵ سپتامبر/ ۱۵ شهریور اعلام کرد راج نات سینک، وزیر دفاع هند در مسیر بازگشت از روسیه در تهران با سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی دیدار و درباره «مسائل منطقه‌ای» و «راه‌های افزایش همکاری مشترک» گفت‌وگو کرده است.

براساس اعلام دفتر وزیر دفاع هند، «هر دو وزیر دفاع در مورد راه های پیشبرد همکاری دو جانبه گفتگو و در مورد مسائل امنیتی منطقه ، از جمله صلح و ثبات در افغانستان ، تبادل نظر کرده‌اند».

راج‌نات سینک برای شرکت در اجلاس سه روزه وزیران دفاع سازمان همکاری شانگهای به مسکو سفر کرده بود

او در مصاحبه با «دیسپج» (The Dispatch) دیدار با همتای ایرانی خود را «بسیار پرفایده» خواند و گفت که در این دیدار در باره افغانستان هم با حاتمی گفت‌وگو کرده است.

روابط سیاسی و تجاری ایران و هند پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تحت فشارهای دونالد ترامپ کاهش یافته است. تا پیش از این واقعه هند دومین مشتری نفت ایران به شمار می‌رفت و در پروژه‌های راه‌آهن و نفت و گاز و توسعه منطقه آزاد چابهار سرمایه‌گذاری کرده بود. ایران در ماه‌های گذشته هند را از دو پروژه ریلی و انرژی کنار گذاشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.