ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک مقام سپاه ايران در مسير سوریه ترور شد

<p>سردار حسن شاطری از اعضای سپاه پاسداران ايران و رئيس ستاد بازسازی لبنان در مسير دمشق به بيروت ترور شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری&zwnj;های ايران، سرتيپ رمضان شريف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ايران گفت حسن شاطری به دست &quot;مزدوران و حاميان رژيم صهيونيستی به شهادت رسيده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>هنوز هيچ گروهی مسئوليت ترور اين مقام ايرانی را بر عهده نگرفته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته وی حسن شاطری &quot;در طول سال&zwnj;های جنگ (ايران و عراق) در حوزه&zwnj;های مهندسی جنگ فعاليت داشت.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>رمضان شريف افزود: &quot;ايشان در سال&zwnj;های اخير نيز به بازسازی مناطق آسيب ديده لبنان در جنگ&nbsp; ۳۳روزه با رژيم صهيونيستی مشغول شد.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>حسن شاطری، نماينده محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور ايران برای پيشبرد برنامه&zwnj;های اين کشور در بازسازی لبنان بود که به طور دائم در اين کشور مستقر گرديده بود و پروژه&zwnj;های بازسازی را اداره می&zwnj;کرد</p> </blockquote> <p>برخی منابع خبری از حسن شاطری با نام &quot;حسام خوشنويس&quot; ياد کرده&zwnj;اند که احتمالا اين نام، اسم مستعار وی بوده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>تارنمای &quot;بلاغ&quot; گزارش داده است حسن شاطری به همراه دو نفر از همراهانش در شهر حلب سوريه با کمين تروريست&zwnj;ها مواجه شدند که از اين ميان تنها شاطری کشته شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>حسن شاطری، نماينده محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهور ايران برای پيشبرد برنامه&zwnj;های اين کشور در بازسازی لبنان بود که به طور دائم در اين کشور مستقر گرديده بود و پروژه&zwnj;های بازسازی را اداره می&zwnj;کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ساخت جاده، پل، مدرسه و آموزشگاه، مراکز بهداشتی و درمانی، انتقال و توليد برق و شهرسازی از جمله پروژه&zwnj;هايی است که ايران در لبنان انجام می&zwnj;دهد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>برخی منابع خبری گفته&zwnj;اند حسن شاطری روز سه&zwnj;شنبه ۲۴ بهمن کشته شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>خبرگزاری&zwnj;های ايران گزارش داده&zwnj;اند جسد حسن شاطری امروز پنج&zwnj;شنبه در تهران تشييع و برای دفن، فردا به زادگاهش سمنان انتقال داده می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

سردار حسن شاطری از اعضای سپاه پاسداران ايران و رئيس ستاد بازسازی لبنان در مسير دمشق به بيروت ترور شد.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، سرتيپ رمضان شريف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ايران گفت حسن شاطری به دست "مزدوران و حاميان رژيم صهيونيستی به شهادت رسيده است."

هنوز هيچ گروهی مسئوليت ترور اين مقام ايرانی را بر عهده نگرفته است.

به گفته وی حسن شاطری "در طول سال‌های جنگ (ايران و عراق) در حوزه‌های مهندسی جنگ فعاليت داشت."

رمضان شريف افزود: "ايشان در سال‌های اخير نيز به بازسازی مناطق آسيب ديده لبنان در جنگ  ۳۳روزه با رژيم صهيونيستی مشغول شد."

حسن شاطری، نماينده محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران برای پيشبرد برنامه‌های اين کشور در بازسازی لبنان بود که به طور دائم در اين کشور مستقر گرديده بود و پروژه‌های بازسازی را اداره می‌کرد

برخی منابع خبری از حسن شاطری با نام "حسام خوشنويس" ياد کرده‌اند که احتمالا اين نام، اسم مستعار وی بوده است.

تارنمای "بلاغ" گزارش داده است حسن شاطری به همراه دو نفر از همراهانش در شهر حلب سوريه با کمين تروريست‌ها مواجه شدند که از اين ميان تنها شاطری کشته شده است.

حسن شاطری، نماينده محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران برای پيشبرد برنامه‌های اين کشور در بازسازی لبنان بود که به طور دائم در اين کشور مستقر گرديده بود و پروژه‌های بازسازی را اداره می‌کرد.

ساخت جاده، پل، مدرسه و آموزشگاه، مراکز بهداشتی و درمانی، انتقال و توليد برق و شهرسازی از جمله پروژه‌هايی است که ايران در لبنان انجام می‌دهد.

برخی منابع خبری گفته‌اند حسن شاطری روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن کشته شده است.

خبرگزاری‌های ايران گزارش داده‌اند جسد حسن شاطری امروز پنج‌شنبه در تهران تشييع و برای دفن، فردا به زادگاهش سمنان انتقال داده می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    طبق خبری موثق این سردار با رهبری اختلاف داشته و ترور او توسط شخص رهبری برنامه ریزی شده بوده. یادآوری این نکته ظروری ست که پیش از این نیز سردارانی به فتوای رهبری ترور شدند و سکته اشان دادند و یا هواپیمایشان سقوط کرد. لطفا خبررسانی کنید.

  • کاربر مهمان

    دمشق چکار ميکرده؟ موشک براي بازسازي به لبنان حمل ميکرده ؟ !

  • کاربر مهمان

    وزارت خارجه بریتانیا گزارشی با عنوان با «کمک‌های مالی ایران به رژیم سوریه چه کارهایی می‌شد در داخل ایران انجام داد؟» تهیه کرده است. تیرماه سال جاری (۱۳۹۱) رسانه‌ها از کمک پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری ایران به رژیم سوریه خبر دادند. اندکی بعد در مهر ماه اخباری مبنی بر انتقال حدود ۱۰ میلیارد دلار از ایران به سوریه منتشر شد.!! کمک‌های مالی ایران در شرایطی به حساب رژیم سوریه سرازیر شد که این کشور بیش از دو سال درگیر قیامی مردمی علیه حکومت بشار اسد بوده است؛

  • کاربر مهمان

    کلمه- گروه خبر: رییس قرارگاه عمار با بیان توصیه ایران به سوریه برای تشکیل بسیج جهت مدیریت جنگ شهری، اظهار داشت: سوریه استان سی و پنجم و یک استان استراتژیک برای ماست. وی بدون توجه به تبعات چنین سخنانی در عرصه روابط بین الملل و حساسیت های امنیتی و قومیتی، اصل تمامیت ارضی را نادیده گرفت و مدعی شد: اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم !!!! چون اگر سوریه را نگه داریم می‌توانیم خوزستان را هم پس بگیریم اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگه داریم. این عضو گروه وابسته به جریان مصباح یزدی پیش از این نیز گفته بود الان ما در سوریه درگیر هستیم و خط مقدم ما آنجاست !!! در این جبهه مقابل تمام استکبار ایستاده‌ایم، تلاش استکبار این است که سوریه را با عملیات روانی شکست دهد چون روی زمین شکست خورده است. عماریون شاگردان مصباح یزدی هستند که بعد از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری دورهم آمدند تا بتوانند برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دورآتی با آمادگی بیشتری میداندار شوند. این گروه که پیش از این در قالب انصار حزب الله در مناسبتهای مختلف مسئولیت حمله به بیت علما، فحاشی و هتک حرمت به مسئولان و شخصیتهای سیاسی، آتش زدن کتابفروشی ها …. را بعهده داشتند، برای انجام فعالیتهای منسجم تر در قالب گروه “عماریون” اعلام موجودیت کردند. علیرضا پناهیان، مهدی طائب، سعید قاسمی، محمدمهدی ماندگاری، مهدی کوچک‌زاده، حمید رسایی، نادر طالب‌‌زاده اردوبادی، حسین یکتا، حسن عباسی، علی ثمری، سعید حدادیان، حسین‌الله کرم، قاسم روانبخش وحید جلیلی و حسین روشن اعضای شورای مرکزی این تشکل اطلاعاتی امنیتی هستند. همانها که در گرماگرم انتخابات و رویدادهای پس از آن از هیچ تلاشی برای دامن زدن به بحران کوتاهی نکردند. به گزارش کلمه از این سخنرانی طولانی که در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور انجام شد، این مقام امنیتی با اشاره به ضرورت وجود نیروهای بسیجی برای مدیریت جنگ شهری گفت: سوریه ارتش داشت اما این ارتش قادر به اداره جنگ در داخل شهرهای سوریه نبود از این رو ایران پیشنهاد کرد که برای اداره جنگ شهری بسیج تشکیل دهید.!!! رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: بسیج سوریه با ۶۰ هزار حزب‌اللهی تشکیل شد و باعث شد جنگ را در کف خیابان‌ها از ارتش تحویل بگیرد.

  • کاربر مهمان

    بی بی سی ـ در بیانیه ای که به نام ستاد فرماندهی مشترک ارتش آزاد سوریه منتشر شده اعلام شد که سرتیپ حسن شاطری (حسام خوشنویس) در حمله هوایی پانزده روز پیش اسرائیل به یک کاروان تسلیحاتی که از سوریه راهی لبنان بود کشته شده است.

  • کاربر مهمان

    نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این دهه، دهه محو صهیونیست و اسرائیل است، تأکید کرد: ناوهای هواپیمابر آمریکایی برای بسیجیان ما به اندازه یک قوطی کنسرو اهمیت ندارند.