ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«پریود»، آلبوم مشترک محسن نامجو و شاهین نجفی

<p>آلبوم مشترک محسن نامجو و شاهین نجفی با عنوان &laquo;پریود&raquo; منتشر شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شاهین نجفی ترانه&zwnj;&zwnj;های این آلبوم را سروده و آهنگسازی این مجموعه را به عهده داشته است. مجید کاظمی هم گیتار و باس و برنامه&zwnj;ریزی و تدوین ترانه&zwnj;ها را انجام داده است. روی جلد آلبوم کاری&zwnj;ست از مانا نیستانی، کارتونیست برجسته کشورمان.</p> <p>&nbsp;</p> <p>کاربران دقایقی پس از انتشار ترانه &laquo;پریود&raquo; در کانال رسمی شاهین نجفی در یوتیوب، آن را در شبکه&zwnj;های اجتماعی مانند فیسبوک به اشتراک گذاشتند. گروهی مضمون و اجرای ترانه را پسندیدند، اما عده&zwnj;ای هم بر برهنه&zwnj;گویی و به&zwnj;کارگیری نشانه&zwnj;های جنسی در این ترانه خرده گرفتند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&laquo;پریود&raquo; در مجموع بر معنای شعرش استوار است، از &laquo;ناکامی&raquo; سخن می&zwnj;گوید و این مضمون را با نشانه&zwnj;هایی نامتعارف بیان می&zwnj;کند. صدای محسن نامجو بر کل اثر تسلط دارد و با این&zwnj;حال این ترانه بیشتر به ترانه&zwnj;های شاهین نجفی شباهت دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ویدیویی که می&zwnj;بینید &laquo;تیزر&raquo; آلبوم &laquo;پریود&raquo; کار مشترک محسن نامجو و شاهین نجفی&zwnj;ست.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ترانه &laquo;پریود&raquo; را می&zwnj;توانید در <strong><a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZVEXWlDSXIw">اینجا </a></strong>بشنوید.<br /> &nbsp;</p>

آلبوم مشترک محسن نامجو و شاهین نجفی با عنوان «پریود» منتشر شد.

شاهین نجفی ترانه‌‌های این آلبوم را سروده و آهنگسازی این مجموعه را به عهده داشته است. مجید کاظمی هم گیتار و باس و برنامه‌ریزی و تدوین ترانه‌ها را انجام داده است. روی جلد آلبوم کاری‌ست از مانا نیستانی، کارتونیست برجسته کشورمان.

کاربران دقایقی پس از انتشار ترانه «پریود» در کانال رسمی شاهین نجفی در یوتیوب، آن را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک به اشتراک گذاشتند. گروهی مضمون و اجرای ترانه را پسندیدند، اما عده‌ای هم بر برهنه‌گویی و به‌کارگیری نشانه‌های جنسی در این ترانه خرده گرفتند.

«پریود» در مجموع بر معنای شعرش استوار است، از «ناکامی» سخن می‌گوید و این مضمون را با نشانه‌هایی نامتعارف بیان می‌کند. صدای محسن نامجو بر کل اثر تسلط دارد و با این‌حال این ترانه بیشتر به ترانه‌های شاهین نجفی شباهت دارد.

ویدیویی که می‌بینید «تیزر» آلبوم «پریود» کار مشترک محسن نامجو و شاهین نجفی‌ست.

ترانه «پریود» را می‌توانید در اینجا بشنوید.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.