ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بهمن محصص به روایت میترا فراهانی

<p>&laquo;فیفی از خوشحالی زوزه می&zwnj;کشد&raquo;، ساخته میترا فراهانی در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد.<br /> این فیلم مستند ۹۶ دقیقه و محصول ایالت متحده آمریکا در سال ۲۰۱۳ است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ماجرای شکل&zwnj;گیری مستند &laquo;فیفی از خوشحالی زوزه می&zwnj;کشد&raquo; ساده است: یک هنرمند و سینماگر جوان به جست&zwnj;و&zwnj;جوی بهمن محصص، هنرمند و مجسمه&zwnj;ساز شناخته&zwnj;شده کشورش در تبعید برمی&zwnj;آید و سرانجام هم او را می&zwnj;یابد. محصص در تنهایی و انزوا در هتلی در رم زندگی می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&laquo;فیفی از خوشحالی زوزه می&zwnj;کشد&raquo; حاصل دیدار دو هنرمند تبعیدی از دو نسل است که یک چیز آن&zwnj;ها را به هم پیوند می&zwnj;دهد: تبعید و تاریخ و زبان مشترک.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در &laquo;فیفی از خوشحالی زوزه می&zwnj;کشد&raquo; با بهمن محصصی آشنا می&zwnj;شویم که یک هنرمند هم&zwnj;جنسگراست و به عقاید و نظرات و شیوه زندگی&zwnj;اش همچنان پایبند است. او در رم یک زندگی بوهیمایی در پیش گرفته و ظاهراً از زندگی&zwnj;اش لذت می&zwnj;برد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>گزارشی به مناسبت نمایش این فیلم در جشنواره فیلم برلین در بخش فرهنگ زمانه منتشر شده. این گزارش را در<a href="http://zamanehdev.redbee.nl/u/?p=24568"><strong> اینجا </strong></a>می&zwnj;توانید بخوانید.</p> <p>&nbsp;</p> <p>از میترا فراهانی پیش از این &laquo;تابوها، منوچهر و زهره&raquo; به نمایش درآمده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>منبع تصاویر مستند &laquo;فیفی از خوشحالی ...&raquo;، سایت برلیناله</p>

«فیفی از خوشحالی زوزه می‌کشد»، ساخته میترا فراهانی در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد.
این فیلم مستند ۹۶ دقیقه و محصول ایالت متحده آمریکا در سال ۲۰۱۳ است.

ماجرای شکل‌گیری مستند «فیفی از خوشحالی زوزه می‌کشد» ساده است: یک هنرمند و سینماگر جوان به جست‌و‌جوی بهمن محصص، هنرمند و مجسمه‌ساز شناخته‌شده کشورش در تبعید برمی‌آید و سرانجام هم او را می‌یابد. محصص در تنهایی و انزوا در هتلی در رم زندگی می‌کند.

«فیفی از خوشحالی زوزه می‌کشد» حاصل دیدار دو هنرمند تبعیدی از دو نسل است که یک چیز آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد: تبعید و تاریخ و زبان مشترک.

در «فیفی از خوشحالی زوزه می‌کشد» با بهمن محصصی آشنا می‌شویم که یک هنرمند هم‌جنسگراست و به عقاید و نظرات و شیوه زندگی‌اش همچنان پایبند است. او در رم یک زندگی بوهیمایی در پیش گرفته و ظاهراً از زندگی‌اش لذت می‌برد.

گزارشی به مناسبت نمایش این فیلم در جشنواره فیلم برلین در بخش فرهنگ زمانه منتشر شده. این گزارش را در اینجا می‌توانید بخوانید.

از میترا فراهانی پیش از این «تابوها، منوچهر و زهره» به نمایش درآمده بود.

منبع تصاویر مستند «فیفی از خوشحالی ...»، سایت برلیناله

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.