ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رویين عطوفت، فعال ملی ـ مذهبی بازداشت شد

<p>رویين عطوفت، فعال فرهنگی با گرايش ملی - مذهبی در منزل خود در تهران بازداشت شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>سايت ملی ـ مذهبی امروز ۳۰ بهمن&zwnj;ماه گزارش داد، رويين عطوفت، از فعالان فرهنگی دوستدار علی شريعتی با گرايش ملی- مذهبی عصر روز جمعه ۲۷ بهمن، در حمله مأموران امنيتی و اطلاعاتی به جلسه سخنرانی که در منزل وی برگزار شده بود، بازداشت شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>علی شريعتی، پژوهشگر دینی، فعال مذهبی و سیاسی و از نظریه&zwnj;پردازان انقلاب اسلامی ایران بود که يک سال پيش از انقلاب در سن ۴۴ سالگی در انگلستان درگذشت.</p> <p>&nbsp;</p> <p>رویین عطوفت پيش از اين نيز در خردادماه سال جاری در جریان مراسم سالگرد هدی صابر، زندانی سياسی&zwnj;ای که در زندان درگذشت، دستگیر گرديد و يک روز بعد از زندان اوین آزاد شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>بنا به اين گزارش مأموران امنيتی تمام حاضران در جلسه را مورد بازجويی قرار داده و از آن&zwnj;ها و فضای خانه فيلمبرداری کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>در ماه&zwnj;های اخير جلسه&zwnj;های مشابهی نيز در شهرهای ديگر مانند قزوين با ورود مأموران و شناسايی حاضران به تعطيلی کشانده شده است</p> </blockquote> <p>مأموران که از ۱۰ مرد و دو زن تشکيل می&zwnj;شدند بيش از سه ساعت به بازجويی از شرکت&zwnj;کنندگان در اين جلسه پرداختند و با تفتيش منزل، بخشی از کتاب&zwnj;ها، مدارک و وسايل شخصی اعضای خانواده عطوفت را&nbsp; با خود بردند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>همچنين تلفن&zwnj;های همراه همه حاضران نيز توسط مأموران توقيف شد تا بعدا با مراجعه به مرکزی که معرفی خواهند کرد آن را تحويل بگيرند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>شرکت&zwnj;کنندگان مجبور شده&zwnj;اند فرم مشخصاتی که مأموران به آن&zwnj;ها می&zwnj;دادند را پر کنند و در نهايت گواهی کنند که منزل را سالم ترک کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در ميان حاضران در جلسه که بيش از ۳۰ نفر بوده&zwnj;اند، محمد ملکی از فعالان باسابقه ملی ـ مذهبی و نخستين رئيس دانشگاه تهران پس از انقلاب نيز حضور داشته و گفته می&zwnj;شود يکی از بازجوهای سابق وی نيز در ميان مأموران بوده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>گزارش می&zwnj;افزايد از مدت&zwnj;ها پيش شرکت&zwnj;کنندگان در اين جلسه&zwnj;ها می&zwnj;دانسته&zwnj;اند که مأموران امنيتی هم در جلسه حضور دارند و در يک مورد نيز صدای ضبط شده يکی از خانم&zwnj;های جلسه را در يکی از احضارهايی که داشته برايش پخش کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين جلسات سال&zwnj;هاست که در منزل رويين عطوفت برگزار می&zwnj;شود و در آن بحث&zwnj;های مختلف فرهنگی و نظری در عسه&zwnj;های انديشه، اجتماع و سياست توسط صاحب&zwnj;نظران ارايه می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در ماه&zwnj;های اخير جلسه&zwnj;های مشابهی نيز در شهرهای ديگر مانند قزوين با ورود مأموران و شناسايی حاضران به تعطيلی کشانده شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p><br /> &nbsp;</p>

رویين عطوفت، فعال فرهنگی با گرايش ملی - مذهبی در منزل خود در تهران بازداشت شد.

سايت ملی ـ مذهبی امروز ۳۰ بهمن‌ماه گزارش داد، رويين عطوفت، از فعالان فرهنگی دوستدار علی شريعتی با گرايش ملی- مذهبی عصر روز جمعه ۲۷ بهمن، در حمله مأموران امنيتی و اطلاعاتی به جلسه سخنرانی که در منزل وی برگزار شده بود، بازداشت شده است.

علی شريعتی، پژوهشگر دینی، فعال مذهبی و سیاسی و از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایران بود که يک سال پيش از انقلاب در سن ۴۴ سالگی در انگلستان درگذشت.

رویین عطوفت پيش از اين نيز در خردادماه سال جاری در جریان مراسم سالگرد هدی صابر، زندانی سياسی‌ای که در زندان درگذشت، دستگیر گرديد و يک روز بعد از زندان اوین آزاد شد.

بنا به اين گزارش مأموران امنيتی تمام حاضران در جلسه را مورد بازجويی قرار داده و از آن‌ها و فضای خانه فيلمبرداری کرده‌اند.

در ماه‌های اخير جلسه‌های مشابهی نيز در شهرهای ديگر مانند قزوين با ورود مأموران و شناسايی حاضران به تعطيلی کشانده شده است

مأموران که از ۱۰ مرد و دو زن تشکيل می‌شدند بيش از سه ساعت به بازجويی از شرکت‌کنندگان در اين جلسه پرداختند و با تفتيش منزل، بخشی از کتاب‌ها، مدارک و وسايل شخصی اعضای خانواده عطوفت را  با خود بردند.

همچنين تلفن‌های همراه همه حاضران نيز توسط مأموران توقيف شد تا بعدا با مراجعه به مرکزی که معرفی خواهند کرد آن را تحويل بگيرند.

شرکت‌کنندگان مجبور شده‌اند فرم مشخصاتی که مأموران به آن‌ها می‌دادند را پر کنند و در نهايت گواهی کنند که منزل را سالم ترک کرده‌اند.

در ميان حاضران در جلسه که بيش از ۳۰ نفر بوده‌اند، محمد ملکی از فعالان باسابقه ملی ـ مذهبی و نخستين رئيس دانشگاه تهران پس از انقلاب نيز حضور داشته و گفته می‌شود يکی از بازجوهای سابق وی نيز در ميان مأموران بوده است.

گزارش می‌افزايد از مدت‌ها پيش شرکت‌کنندگان در اين جلسه‌ها می‌دانسته‌اند که مأموران امنيتی هم در جلسه حضور دارند و در يک مورد نيز صدای ضبط شده يکی از خانم‌های جلسه را در يکی از احضارهايی که داشته برايش پخش کرده‌اند.

اين جلسات سال‌هاست که در منزل رويين عطوفت برگزار می‌شود و در آن بحث‌های مختلف فرهنگی و نظری در عسه‌های انديشه، اجتماع و سياست توسط صاحب‌نظران ارايه می‌شود.

در ماه‌های اخير جلسه‌های مشابهی نيز در شهرهای ديگر مانند قزوين با ورود مأموران و شناسايی حاضران به تعطيلی کشانده شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • haghighatgo

    چه تاسفی داره که صدها هزار ایران نشین که در ایران نفس می کشند با مواجب گرفتن از دربار علی خامنه ای تازی زاده و اژدهای خونخوار ضد ایران و ایرانی در شهرها و دهات ها ایران به نفع رژیم آخوندی شهروندان ایران رو دستگیر می کنند...ای مواجب خوران و نوکران جمهوری اسلامی ننگ و نفرت بر شماها باد...که ایران را برای بار دوم به تازی ها فروختید !!!