ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ثبت بیشترین ابتلا به کرونا در هند برای دومین روز

هند برای دومین روز متوالی با ثبت بیش از ۹۷ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان در یک شبانه‌روز را ثبت کرد. یونان، فرانسه و فلسطین نیز بالاترین رقم ابتلای روزانه را گزارش کردند.

همزمان با تداوم شیوع ویروس جدید کرونا در مناطق مختلف جهان، وزارت بهداشت هند اعلام کرد این کشور برای دومین روز متوالی بیشترین تعداد مبتلایان در یک شبانه‌روز را ثبت کرده است. با گذشت ماه‌ها از آغاز همه‌گیری کرونا، این ویروس در جهان به‌سرعت در حال گسترش است و هند به کانون جدید شیوع کرونا بدل شده است.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

وزارت بهداشت هند روز شنبه ۱۲ سپتامبر/۲۲ شهریور ۹۷ هزار و ۵۷۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده است که بالاترین تعداد ابتلا در ۲۴ ساعت است. به گزارش خبرگزاری رویترز مطابق با داده‌های وزارت بهداشت هند، ویروس کرونا تاکنون در این کشور بیش از چهار میلیون و ۶۶۰ هزار نفر را مبتلا کرده است. رقمی که هند را پس از ایالات متحده آمریکا (با بیش از شش میلیون و ۶۳۷ هزار مورد ابتلا) و بالاتر از برزیل (با نزدیک به چهار میلیون و ۲۸۴ هزار مورد ابتلا) در جایگاه دومین کشور آسیب‌دیده از کووید-۱۹ قرار می‌دهد.

ایالات متحده آمریکا جمعه ۱۱ سپتامبر/۲۱ شهریور دست کم ۴۷ هزار و ۶۴۶ مورد جدید و هزار و ۲۲۴ مورد مرگ بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ را ثبت کرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی اما ویروس کرونا در هند سریع‌تر از هر جای دیگری در جهان در حال شیوع است و بسیاری از مناطق شهری و روستایی در برخی از ایالت‌های بزرگ و پرجمعیت هند با گسترش کووید-۱۹ درگیر شده‌اند. تا روز شنبه ویروس کرونا در هند بالغ بر ۲۸ میلیون و ۶۸۸ هزار نفر را مبتلا کرده و جان بیش از ۹۲۰ هزار تن از مبتلایان را گرفته است.

در برزیل این رقم به بیش از ۴.۲ میلیون مورد ابتلا و حدود ۱۳۰ هزار نفر کشته می‌رسد. وزارت بهداشت برزیل نیز روز شنبه ۴۰ هزار و ۵۵۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش و اعلام کرد ۹۸۳ نفر از بیماران کووید-۱۹ نیز جان خود را از دست دادند.

در شرایطی که به تأیید آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، سازمان بهداشت جهانی برای برنامه مقابله با شیوع ویروس کرونا و تبعات آن‌ با کسری بودجه سنگین ۹۰ درصدی روبه‌روست، ویروس کرونا در بسیاری از مناطق مختلف جهان با سرعتی بیش از پیش در حال انتشار است.

روز شنبه یونان با ۳۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا، فرانسه با ۹ هزار و ۸۴۳ مورد و فلسطین با هزار مورد در مدت ۲۴ ساعت، رکورد جدیدی در تعداد مبتلایان روزانه را ثبت کردند. در امارات متحده عربی هم تعداد مبتلایان روزانه نسبت به ماه گذشته پنج برابر شده است.

بر اساس آمارهای رسمی که در صحت آن‌ها تردید جدی وجود دارد، ایران در حال حاضر در رده دوازدهم کشورهای درگیر با شیوع کروناست.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.