ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اردشیر امیرارجمند: نشانه تغییر در ایران، آزادی رهبران جنبش سبز است

<p dir="RTL">اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی، از رهبران مخالفان در ایران، در دیدار با شماری از اعضای احزاب سیاسی سوئد خواستار توجه به مسایلی چون &quot;انتخابات آزاد در ایران&quot; و شکستن مسئله حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، رهبران جنبش سبز<span dir="RTL">&quot;</span> شد<span dir="LTR">.</span></p> <!--break--> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">امیرارجمند طی روزهای ۲۰-۲۲ فوریه ۲۰۱۳ با شماری از اعضای کمیسیون روابط بین&zwnj;الملل احزاب چپ لیبرال، سوسیال دموکرات، حزب مرکزی سوئد در استکهلم دیدار کرد .</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">به گزارش خبرنگار رادیو زمانه در استکهلم٬ هانس لینده، سخنگوی روابط بین&zwnj;الملل حزب چپ و عضو کمیسیون بین&zwnj;الملل پارلمان سوئد در دیدار با اردشیر امیر ارجمند گفت که در پیوند با آزادی رهبران جنبش سبز در ایران نامه&zwnj;ای به وزیر امور خارجه کشورش خواهد نوشت.</p> <blockquote> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">اردشیر امیر ارجمند: &quot;مشکلات دارویی بر طبقات عادی فشار می&zwnj;آورد و این مثال خوبی بود که در دیدار با اعضای کمیسیون روابط بین&zwnj;الملل احزاب چپ لیبرال، سوسیال دموکرات، حزب مرکزی سوئد مطرح کردم&quot;</p> </blockquote> <p dir="RTL">سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید، درباره موضوعات دیگری که در این دیدارها مطرح شد، به زمانه گفت: &quot;در کمیسیون روابط بین&zwnj;الملل به تشریح وضعیت ایران پرداختیم و چند نکته را مطرح کردیم. یکی اینکه جنبش سبز بر اساس اصل تمامیت ارضی کشور و در چهارچوب قاون اساسی برای تحقق دموکراسی در ایران تلاش می&zwnj;کند. دیگر اینکه وضعیت سیاسی کشور باید تغییر کند و نشانه این تغییر می&zwnj;تواند آزادی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد باشد.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">اردشیر امیر ارجمند در این دیدارها اعلام کرد که جنبش سبز در حوزه بین&zwnj;المللی، مخالف تحریم&zwnj;ها است و تحریم&zwnj;های گسترده، مشکلات متعددی را برای مردم ایران ایجاد کرده&zwnj;اند. او به زمانه گفت: &quot;مشکلات دارویی بر طبقات عادی فشار می&zwnj;آورد و این مثال خوبی بود که در دیدار با اعضای کمیسیون روابط بین&zwnj;الملل احزاب چپ لیبرال، سوسیال دموکرات، حزب مرکزی سوئد مطرح کردم.&quot;</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">مخالفت با جنگ و مداخله نیروهای نظامی به صورت کلی و حمایت از گفت&zwnj;وگو و مذاکرات شفاف بین&zwnj;المللی، از دیگر مواردی است که امیرارجمند در دیدارهای خود با نمایندگان احزاب سوئد مطرح کرده است، او همچنین بر&quot;لزوم استفاده از ظرفیت&zwnj;های خفته در قانون اساسی ایران&quot; تاکید کرده است.</p> <p dir="RTL">&nbsp;</p> <p dir="RTL">اردشیر امیر ارجمند به دعوت کمیته &quot;سوئد &ndash; ایران&quot; به استکهلم سفر کرده بود. میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، رهبران مخالفان در ایران، از بهمن سال &nbsp;۱۳۸۹ در حصر خانگی به سر می&zwnj;برند.</p>

اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی، از رهبران مخالفان در ایران، در دیدار با شماری از اعضای احزاب سیاسی سوئد خواستار توجه به مسایلی چون "انتخابات آزاد در ایران" و شکستن مسئله حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، رهبران جنبش سبز" شد.

امیرارجمند طی روزهای ۲۰-۲۲ فوریه ۲۰۱۳ با شماری از اعضای کمیسیون روابط بین‌الملل احزاب چپ لیبرال، سوسیال دموکرات، حزب مرکزی سوئد در استکهلم دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار رادیو زمانه در استکهلم٬ هانس لینده، سخنگوی روابط بین‌الملل حزب چپ و عضو کمیسیون بین‌الملل پارلمان سوئد در دیدار با اردشیر امیر ارجمند گفت که در پیوند با آزادی رهبران جنبش سبز در ایران نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورش خواهد نوشت.

سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید، درباره موضوعات دیگری که در این دیدارها مطرح شد، به زمانه گفت: "در کمیسیون روابط بین‌الملل به تشریح وضعیت ایران پرداختیم و چند نکته را مطرح کردیم. یکی اینکه جنبش سبز بر اساس اصل تمامیت ارضی کشور و در چهارچوب قاون اساسی برای تحقق دموکراسی در ایران تلاش می‌کند. دیگر اینکه وضعیت سیاسی کشور باید تغییر کند و نشانه این تغییر می‌تواند آزادی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد باشد."

اردشیر امیر ارجمند در این دیدارها اعلام کرد که جنبش سبز در حوزه بین‌المللی، مخالف تحریم‌ها است و تحریم‌های گسترده، مشکلات متعددی را برای مردم ایران ایجاد کرده‌اند. او به زمانه گفت: "مشکلات دارویی بر طبقات عادی فشار می‌آورد و این مثال خوبی بود که در دیدار با اعضای کمیسیون روابط بین‌الملل احزاب چپ لیبرال، سوسیال دموکرات، حزب مرکزی سوئد مطرح کردم."

مخالفت با جنگ و مداخله نیروهای نظامی به صورت کلی و حمایت از گفت‌وگو و مذاکرات شفاف بین‌المللی، از دیگر مواردی است که امیرارجمند در دیدارهای خود با نمایندگان احزاب سوئد مطرح کرده است، او همچنین بر"لزوم استفاده از ظرفیت‌های خفته در قانون اساسی ایران" تاکید کرده است.

اردشیر امیر ارجمند به دعوت کمیته "سوئد – ایران" به استکهلم سفر کرده بود. میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، رهبران مخالفان در ایران، از بهمن سال  ۱۳۸۹ در حصر خانگی به سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    مشکلات دارویی بر طبقات عادی فشار می‌آورد !!!! فقط دارو؟ مشکل اعدام و زندانی سياسی و اختناق و فسادو حکومت امنيتی چی ؟! آزادی بقيه زندانيان سياسی و انتخابات واقعا آزاد چی ؟ غرب اعلام کرده دارو تحريم نيست . اينها ارز را بابت لوازم آرايش و پورشه و ساختن منزل در ونزويلا و خريد موتور بهپادو هديه به اسد ميکند...

  • کاربر مهمان

    یکی از مدیران ارشد تجارت محصولات پتروشیمی به اتهام سوءاستفاده مالی از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شد. خبرگزاری فارس امروز شنبه پنجم اسفندماه نوشت، به تازگی یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضا، یکی از مدیران ارشد تجارت محصولات پتروشیمی را به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت کرده است. این خبرگزاری فرد یادشده را "سلطان بازار تجارت محصولات پتروشیمی" در داخل و خارج از ایران معرفی کرده و با اشاره به مبلغ ۴۲۰ میلیون یورو معادل سه هزار میلیارد تومان افزوده است مدیر یادشده ارز حاصل از صادرات محصولات به یک شرکت خارجی را به کشور بازنگردانده است !!!. فارس نوشته است: "به نظر می‌رسد ابعاد این پرونده از پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی گروه آریا بسیار وسیع‌تر باشد!!." این فرد سال‌ها یکی از مدیریت‌های حساس شرکت بازرگانی پترو شیمی PCC را قبل و بعد از خصوصی‌سازی !! این شرکت بر عهده داشته است.

  • کاربر مهمان

    نماینده بندرعباس از انجام هزینه های میلیاردی برای برگزاری همایش سه هزار نفری در این شهر انتقاد کرد. به گزارش عصر ایران، محمد آشوری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، بی توجهی به مسائل و مشکلات مردم و صرف هزینه های کلان برای برگزاری همایش هایی که از ناحیه آن دستاوردی نیز برای جوانان کشور متصور نیست و اولویتی برای برگزاری آنها در شرایط فعلی وجود ندارد را از ناحیه هر جریان و گروهی در کشور، اقدامی مذموم دانست. وی گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد برگزاری همایشی با عنوان وحدت جوانان در جزایر هرمزگان و در بندر شهید رجایی بودیم که از ناحیه بیت المال اقداماتی را موجب شد که شائبه وجود فعالیت های زود هنگام انتخاباتی را تقویت کرد.

  • کاربر مهمان

    انگار آزادی دیگر زندانیان سیاسی برای ایشان اهمیت چندانی ندارد. مگر موسوی و کروبی تافته جدا بافته هستند یا خونشان رنگین تر است؟ آن دو نیز همچون دیگر سیاستمداران جمهوری اسلامی در ویرانی ایران و رنج و بدبختی ایرانیان دست داشته اند.

  • کاربر مهمان

    واقعا آدم دل درد میگیرد. مثلا این بابا جزو رهبران اسلامگرای جنبش سبز است.