ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک عضو پیشین سپاه پاسداران در سنندج ترور شد

<p>ابراهیم محمدی تازه&zwnj;آباد یکی از اعضای پیشین سپاه پاسداران توسط افراد ناشناس در سنندج ترور شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>عبدالحسین یوسفی فرمانده سپاه سنندج، امروز چهارشنبه نهم اسفندماه به خبرگزاری فارس گفت: &quot;ابراهیم محمدی از پیشمرگان کرد مسلمان و ساکن سنندج است که حدود ۱۵ سالی است که بازنشسته شده است.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p>خبرگزاری فارس به تاریخ و محل دقیق ترور این عضو سابق سپاه اشاره&zwnj;ای نکرده&zwnj; است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>اما برخی از منابع خبری کردی نوشته&zwnj;اند، ابراهیم محمدی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه و در نزدیکی روستای &quot;اجگره&quot; از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج کشته شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>عبدالحسین یوسفی گفته است، تلاش برای شناسایی عاملان ترور ابراهیم محمدی از سوی دستگاه&zwnj;های امنیتی و انتظامی استان کردستان &quot;با جدیت&quot; در حال انجام است.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>ترور این عضو پیشین سپاه سومین مورد از کشته شدن فرماندهان و اعضای نیروهای دولتی در مناطق شمال غرب و غرب کشور طی روزهای گذشته است</p> </blockquote> <p>به گزارش خبرگزاری فارس، جسد این عضو پیشین سپاه در &quot;قطعه شهدای بهشت محمدی&quot; به خاک سپرده شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>تاکنون هیچ گروهی مسئولیت ترور ابراهیم محمدی را به عهده نگرفته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>ترور این عضو پیشین سپاه سومین مورد از کشته شدن فرماندهان و اعضای نیروهای دولتی در مناطق شمال غرب و غرب کشور طی روزهای گذشته است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پیش از ترور ابراهیم محمدی، نیروی زمینی سپاه از کشته شدن سردار سیدحمید طباطبائی در شمال غرب کشور خبر داده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گفته خبرگزاری&zwnj;های دولتی، این سردار سپاه &quot;در حین اجرای مأموریت مهندسی&quot; کشته شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>تاکنون به مکان دقیق و چگونگی کشته شدن این سردار سپاه اشاره&zwnj;ای نشده، اما سردار محمود عباسی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه از سیدحمید طباطبایی به&zwnj;عنوان &quot;الگوی جنگ&zwnj;های چریکی و منطقه&zwnj;ای&quot; یاد کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در اواخر بهمن&zwnj;ماه سال جاری نیز خبر کشته شدن یک عضو نيروی انتظامی جمهوری اسلامی در درگیری مرزی قصرشیرین منتشر شد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>آن زمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نوشته بود، استوار یکم جواد منتشلو در درگیری با &quot;اشرار مسلح&quot; در مرز قصرشیرین کشته شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

ابراهیم محمدی تازه‌آباد یکی از اعضای پیشین سپاه پاسداران توسط افراد ناشناس در سنندج ترور شد.

عبدالحسین یوسفی فرمانده سپاه سنندج، امروز چهارشنبه نهم اسفندماه به خبرگزاری فارس گفت: "ابراهیم محمدی از پیشمرگان کرد مسلمان و ساکن سنندج است که حدود ۱۵ سالی است که بازنشسته شده است."

خبرگزاری فارس به تاریخ و محل دقیق ترور این عضو سابق سپاه اشاره‌ای نکرده‌ است.

اما برخی از منابع خبری کردی نوشته‌اند، ابراهیم محمدی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه و در نزدیکی روستای "اجگره" از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج کشته شده است.

عبدالحسین یوسفی گفته است، تلاش برای شناسایی عاملان ترور ابراهیم محمدی از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان کردستان "با جدیت" در حال انجام است.

ترور این عضو پیشین سپاه سومین مورد از کشته شدن فرماندهان و اعضای نیروهای دولتی در مناطق شمال غرب و غرب کشور طی روزهای گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس، جسد این عضو پیشین سپاه در "قطعه شهدای بهشت محمدی" به خاک سپرده شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت ترور ابراهیم محمدی را به عهده نگرفته است.

ترور این عضو پیشین سپاه سومین مورد از کشته شدن فرماندهان و اعضای نیروهای دولتی در مناطق شمال غرب و غرب کشور طی روزهای گذشته است.

پیش از ترور ابراهیم محمدی، نیروی زمینی سپاه از کشته شدن سردار سیدحمید طباطبائی در شمال غرب کشور خبر داده بود.

به گفته خبرگزاری‌های دولتی، این سردار سپاه "در حین اجرای مأموریت مهندسی" کشته شده است.

تاکنون به مکان دقیق و چگونگی کشته شدن این سردار سپاه اشاره‌ای نشده، اما سردار محمود عباسی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه از سیدحمید طباطبایی به‌عنوان "الگوی جنگ‌های چریکی و منطقه‌ای" یاد کرده است.

در اواخر بهمن‌ماه سال جاری نیز خبر کشته شدن یک عضو نيروی انتظامی جمهوری اسلامی در درگیری مرزی قصرشیرین منتشر شد.

آن زمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نوشته بود، استوار یکم جواد منتشلو در درگیری با "اشرار مسلح" در مرز قصرشیرین کشته شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    سیاسیون مخالف نظام عجب ادامهای لجوج و غیر منصفی هستند!اگر یک مأمور امریکا و یا صهیونیست کشته شود،جمله مدافع حقوق بشر میشوند و فریادشان به عرش میرسد،ولی اگر یک ارتشی و یا پاسدار حافظ مرزهای ایران توسط ایادی امریکا و صهیونیزم و استعمار کشته شود ،همه بدون استثناء خوشحال می شوند.با توجه به اینکه سیاسیون مخالف نظام آخوندی معتقدند که حکام کنونی لیاقت کافی برای دفاع از یکپارچگی کشور را ندارند. سؤال این است که چه کسی باید با ایادی امریکا در مرزهای ایران مقابله کند؟ اگر ما یک نظام دمکرات کپی شده از غرب داشته باشیم و مزدوران اجنبی در مرزهایمان ایجاد ترور و آشوب کنند،آنگاه تکلیف چیست؟به عبارت دیگر شما دمکرتهای حاکم خیالی با تروریستهای تجزیه طلب مقابله نخواهید کرد؟ حتما می فرمایید در چنین نظامی حقوق اقلیت ها رعایت می شود و کسی تبلیغ جدایی از ایران را نمی کند وگروه های مارکسیسی و سنی مذهب افراطی و پان ترکیسم ،پان عربیسم و پان بلوچیسم کلأ محو می شوند.اگر چنین کودکانه می اندیشید،حضورتان عرض میکنم که این استدلال فقط خود فریبی و مردم فریبی است. ایران با هر نظامی نیاز به یک ارتش قوی و فرزندان غیور دارد و کلیه سیاسیون ایرانی وطن پرست هم باید از این فرزندان جان بر کف و دلاور حمایت کامل کنند. اینکه نام انان پاسدار،سرباز و یا افسر ارتشی است ،نباید مهّم باشد،همانگونه که در زمان شاه ارتش و شهربانی و ژاندار مری در شهرهای مرزی و پاسگاه های مرزی انجام وظیفه میکردند و بعد از انقلاب هم بسیاری از آنان در ارتش و سپاه مشغول خدمت شدند. هموطن ما حتی اگر بتوانیم یک نظام مردمسالار واقعی را جایگزین کنیم،به تک تک نیروهای نظامی و پاسدار نیاز مبرم داریم و اصول و قوانین دمکراسی هم به ما اجازه نمی دهد که کسی را بدون دلیل موجه از شغلش بر کنار سازیم.لذا دقت بفرمایید و هموطنان پاسدار و ارتشی حافظ کشور را احترام و آنان را تشویق به میهن پرستی و فداکار بیشتر نمایید و در عین حال هم به این عزیزان بیاموزید که انان سربازان محترم وطن و نه اشخاص می باشند. موفق باشید