ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کرونا هم به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اضافه شد

رئیس مجلس شورای اسلامی از بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی به طور سرزده بازدید کرد. دوگانه شهامت اصول‌گرایان در مقابل احتیاط طرفداران دولت شکل گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی از بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی به طور سرزده بازدید کرد. دوگانه شهامت اصول‌گرایان با سابقه نظامیگری در مقابل احتیاط طرفداران دولت شکل گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی از بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی به طور سرزده بازدید کرد. دوگانه شهامت اصول‌گرایان با سابقه نظامیگری در مقابل احتیاط طرفداران دولت شکل گرفت

علیرضا معزی، معاون دفتر رئیس جمهوری اسلامی با انتشار پیام‌هایی در توییتر در واکنش به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خمینی تهران نوشت کوچک شمردن پروتکل‌ها با هر انگیزه‌ای به معنای عادی‌سازی [همه‌گیری] است:

«حضور در بخش بیماران بدحال و به همراه بردن خبرنگار و دوربین نه ایستادن در کنار مردم که بی‌اهمیت کردن سلامت مردم است.»

پیش از این غیبت روحانی در جلسه رأی اعتماد به وزیر صمت بنا بر توصیه ستاد مقابله با کرونا خبرساز شده بود. گروهی از نمایندگان مجلس از روحانی انتقاد کرده بودند که گمان می‌برد سلامت او مقدم بر سلامت مردم است. با بالا گرفتن همه‌گیری ویروس کرونا در ایران، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دوشنبه ۱۴ مهر به طور سرزده از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خمینی تهران که در آن بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بستری‌اند دیدار کرد.  

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در انتقاد از بازدید سرزده قالیباف از بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان خمینی تهران در توییتر نوشت:

«خارج از فضای قطبی و احساسی، این التزام و اعتقاد به رعایت پروتکل‌هاست که مقامات را با مردم هم‌تراز می‌کند و اتفاقا نقض پروتکل‌هاست که می‌تواند تصویری از فرادستی مقامات به افکار عمومی ارائه دهد، این نه یک بحث سیاسی و تبلیغاتی است و نه مجالی برای طعنه و کنایه نقض پروتکل‌ها، پیامی خطرناک برای سلامت عمومی است.»

معزی این پرسش را هم مطرح کرد:

«اصرار دیگر مقامات بر نادیده گرفتن پروتکل‌ها و تاکید بر ایجاد تمایز، چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد؟»

همزمان با این رویکردهای تبلیغاتی دکتر مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری کرونا گفت:

«آقای حسن روحانی سن بالایی دارند و بیماری قلبی و ریوی دارند و در صورتی که کرونا بگیرند ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری برایشان داشته باشد.»

معزی در ادامه پیام‌هایش در توییتر قالیباف را متهم کرد که «دغدغه‌های تبلیغاتی و برندسازی‌های شخصی» را آنقدر «فربه» کرده است که از نگرانی برای سلامت عمومی غافل مانده است.  

در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از محمدباقر قالیباف با سابقه نظامیگری به عنوان یکی از کاندیداها نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.