ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترامپ تبلیغات انتخاباتی را از سر می‌گیرد

دونالد ترامپ که دوم اکتبر اعلام کرد به کووید‌ـ‌۱۹ مبتلا شده و سپس سه شب را برای مداوا در بیمارستان نظامی والتررید گذراند، اعلام کرده که آماده است به کارزار تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دهد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ از حزب جمهوری‌خواه به‌رغم این که به تازگی به کووید-۱۹ مبتلا شده است، می‌خواهد تبلیغات انتخاباتی را از سر بگیرد.

کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ عکس از Brad McPherson/ منبع: Shutterstock

دونالد ترامپ که روز دوم اکتبر اعلام کرد به کووید-۱۹ مبتلا شده و سپس سه شب را برای مداوا در بیمارستان نظامی والتررید گذراند، پنج‌شنبه شب ۸ اکتبر/ ۱۷ مهر اعلام کرد که حالش خوب شده و آماده است کمپین تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را ادامه دهد.

ترامپ گفت که حالش خیلی خوب است و با موافقت پزشک شنبه ۹ اکتبر به فلوریدا و پس از آن یکشنبه را برای ادامه کارزار تبلیغات انتخاباتی به پنسیلوانیا می‌رود.

دو ایالت فلوریدا و پنسیلوانیا هر دو از ایالت‌های کلیدی و حساس در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌روند. درحالی‌که کمتر یک ماه به انتخابات مانده، آخرین نظرسنجی‌ها از پیشتازی جو بایدن در ۶ ایالت سرنوشت ساز و چرخشی (آریزونا، فلوریدا، میشیگان، کارولینای شمالی، ویسکانسین و پنسیلوانیا) حکایت دارند. 

دونالد ترامپ شب گذشته ویدیویی منتشر کرد که در آن از بهتر شدن حالش و علاقه‌اش به سالمندان آمریکایی سخن می‌گفت. آقای ترامپ وعده داد که مداوایی رایگان برای همه بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

مرکز کنترل و پیشگیری بیماریهای آمریکا در راهنمای کرونای خود توصیه‌کرده افرادی که بیماری کووید-۱۹ در آن‌ها شدید است لازم است تا ۲۰ روز پس از نخستین مشاهده علایم بیماری  در خانه بمانند.

شان کانلی، پزشک کاخ سفید در یادداشتی که روز پنج‌شنبه منتشر کرد گفت که ترامپ دوره درمانش را کامل گذرانده و از زمان بازگشت به خانه وضعیتش ثابت بوده و از روز شنبه می ‌تواند فعالیت‌÷ای عمومی‌اش را از سر گیرد.

رئیس‌جمهوری ایالات متحده شب پنج شنبه در گفت‌و گویی با شان هنیتی مجری شبکه خبری فاکس در حالی که صدایش کمی خش داشت و برای صاف کردن گلو چند بار مکث کرد، گفت: « من حالم خیلی خوب است»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

مناظره دوم ترامپ و بایدن برای هفته آینده برنامه ریزی شده، اما هنوز روشن نیست که مناظره برگزار شود، به تعویق بیافتد و یا شکل آن تغییر کند. کمیته مناظره‌ها پیشنهاد برگزاری مناظره به صورت مجازی را برای حفظ سلامت حاضران در برابر تهدید کرونا ارائه داد اما ترامپ گفت که مناظره مجازی را نمی‌پذیرد.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا سه‌شنبه سوم نوامبر / ۱۳ آبان برگزار می‌شود. شهروندان آمریکا که ۱۸ سال تمام داشته باشند واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

سال ۲۰۱۶ از حدود ۲۵۰ میلیون شهروند آمریکایی واجد شرایط  نزدیک به ۱۳۹ میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری رای دادند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.