ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مناظره بعدی نامزدهای ریاست‌جمهوری ایالات متحده لغو شد

به دلیل ابتلای ترامپ به کووید‌ـ‌۱۹، کمیته مناظره‌های ریاست‌جمهوری ایالات متحده پیشنهاد برگزاری مجازی مناظره بعدی را داده بود. بایدن پذیرفت اما دونالد ترامپ آن را «وقت تلف‌کردن» خواند و رد کرد.

کمیته مناظره‌های ریاست‌جمهوری ایالات متحده مناظره بعدی بین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و نامزد حزب جمهوری‌خواه و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات را لغو کرد.

تصویری از نخستین مناظره بین بایدن و ترامپ در ۲۹ سپتامبر ــ عکس: SAUL LOEB / AFP

به دلیل ابتلای ترامپ به ویروس جدید کرونا، کمیته مناظره‌ها پیشنهاد برگزاری مجازی مناظره بعدی را داده بود. بایدن پذیرفت اما دونالد ترامپ آن را «وقت تلف‌کردن» خواند و رد کرد.

کمیسیون مناظره‌های ریاست‌جمهوری ایالات متحده جمعه شب ۹ سپتامبر / ۱۸ مهر اعلام کرد که مناظره بعدی ۱۵ اکتبر برگزار نخواهد شد و این کمیته در عوض «توجه خود را به آماده‌سازی آخرین مناظره ریاست‌جمهوری برای ۲۲ اکتبر معطوف خواهد کرد.»

هر دو نامزد برای مشارکت در مناظره ۲۲ اکتبر اعلام آمادگی کرده‌اند.

دونالد ترامپ دوم اکتبر اعلام کرد که به کووید‌ـ‌۱۹ مبتلا شده است. او پس از سه شب بستری در بیمارستان به کاخ سفید بازگشت و اکنون می‌گوید که حالش خوب شده و حتی قرار است از شنبه ۱۰ اکتبر با سخنرانی از یک بالکن کاخ سفید برای طرفداران‌اش شرکت در کارزار تبلیغات انتخاباتی را پی بگیرد.

بسیاری از مقام‌های کاخ سفید از جمله مشاوران ارشد ترامپ به کرونا مبتلا شده اند. رئیس‌جمهوری ایالات متحده به «کم‌خطر جلوه دادن» ویروس متهم است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.