ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش اوباما به تهدید ایران علیه اسرائیل

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا از ایران خواست که به جای تهدید اسرائیل، توجه خود را معطوف به بهبود وضعیت اقتصادی کشورش کند.

اوباما روز جمعه دوم فروردین ۱۳۹۲ در یک کنفرانس خبری مشترک با عبدالله دوم، پادشاه اردن در امان، گفت که درصورت توقف برنامه اتمی ایران، این کشور می‌تواند آینده‌ متفاوتی با امروز داشته باشد.

آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران روز پنجشنبه، اول فروردین ماه در مشهد گفته بود: "اگر اسرائيل "غلطی بکند، جمهوری اسلامی تل آويو و حيفا را با خاک يکسان خواهد کرد."

اوباما در واکنش به این سخنان آیت‌الله خامنه‌ای اظهار امیدواری کرد که نیازی به اقدام نظامی برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی نباشد.

او همچنین اضافه کرد: "با لغو تحریم‌های غرب علیه ایران، این کشور می‌تواند تجارتش را گسترش دهد، پیشرفت کند، با مردم دیگر جهان تعامل و رفت و آمد داشته باشد."

رئیس جمهوری آمریکا از حکومت ایران خواست که به جای تهدید اسرائیل برای نابودی شهرهایش، اینگونه مسایل را در دورنمای خود قرار دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.