ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب کارگران تلمبه خانه نفت غرب کارون و تجمع اعتراضی کارگران پیمانکاری عسلویه

کارگران تلمبه خانه غرب کارون با خواست پرداخت حقوق معوقه مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. کارگران پیمانی عسلویه نیز با برگزاری تجمع خواستار رعایت پروتکل بهداشتی کرونا شدند.

گروهی از کارگران تلمبه خانه غرب کارون (زیرمجموعه شرکت مهندسی توسعه نفت) روز سه‌شنبه ۲۰ آبان با درخواست پرداخت حقوق معوقه خود در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. کارگران پیمانی عسلویه نیز با برگزاری تجمعی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا شدند.

تجمع کارگران پیمانی عسلویه با خواست رعایت پروتکل کرونایی

گروهی از کارگران تلمبه خانه غرب کارون (زیرمجموعه شرکت مهندسی توسعه نفت) روز سه‌شنبه ۲۰ آبان در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. به نوشته نفت آنلاین، کارگران شش ماه است حقوق نگرفته‌اند.

تعویق پرداخت دستمزد در تلمبه خانه غرب کارون واقع در جنوب غربی اهواز در گذشته نیز بارها به اعتصاب و تجمع کارگران از جمله مقابل استانداری خوزستان منجر شده است. ۸۰ کارگر این شرکت همچنین به عقد قراردادهای یک ماهه و نپرداختن حق بیمه خود توسط کارفرما معترضند. کارگران می‌گویند کارفرما پول بیمه تکمیلی را از حقوق ۸۰ کارگر این شرکت کسر می‌کند، اما آن را به سازمان تامین اجتماعی نمی‌پردازد.

کارگران پیمانی عسلویه نیز در تداوم اعتراضات هفته‌های اخیر خود، روز گذشته دوشنبه ۱۹ آبان تجمع کردند و سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند. طبق پروتکل‌های کرونایی برای مناطق نفتی، کارگران باید ۱۴ روز کار کنند و ۱۴ روز مرخصی داشته باشند. اما پیمانکار از اجرای بخشنامه وزارت نفت خودداری کرده و کارگران را که با قراردادهای حجمی کار می‌کنند، در ازای ۲۰ روز کار، ۱۰ روز به مرخصی می‌فرستد. با توجه به وضعیت بحرانی بوشهر به لحاظ گسترش کرونا، کارگران نگران سلامتی خود و خانواده‌هایشان هستند.


در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.