ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بانک‌های قبرس باز شدند

با گذشت ۱۲ روز از

با گذشت ۱۲ روز از تعطیلی اجباری بانک‌ها در قبرس از ظهر امروز، پنج‌شنبه هشتم فروردين (۲۸ مارس)، ساعت ۱۲، اين بانک‌ها با محدوديت‌هايی آغاز به‌کار کردند.

مشتريان بانک‌ها از امروز اجازه دارند حداکثر ۳۰۰ یورو برداشت کنند، حواله پول به خارج از قبرس و استفاده از کارت‌های اعتباری تا پنج هزار یورو در ماه خواهد بود و هر شهروند قبرسی می‌تواند به هنگام خروج از کشور حداکثر سه هزار یورو پول نقد با خود خارج کند.

بانک‌های قبرس به دليل بحران مالی اين کشور از ۱۶ مارس تعطيل شده بودند و در اين مدت به‌منظور جلوگیری از خروج سپرده‌ها، دارندگان سپرده در بانک‌های قبرس می‌توانستند روزانه تنها یک بار و حداکثر ۱۰۰ یورو از خودپردازها دریافت کنند.

اتحادیه اروپا و صندوق بین‌المللی پول با توافق با دولت قبرس قرار است وام ۱۰ میلیارد یورویی در اختيار اين کشور قرار دهد تا بتواند بر بحران مالی خود چيره شود.

دولت قبرس نيز قرار است پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو را از طریق صرفه‌جویی و اخذ مالیات از سپرده‌های بالای ۱۰۰ هزار یورو فراهم کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.