ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک نماینده مجلس خطاب به روحانی: دولت بی‌عرضه و قانون‌گریز است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقادات حسن روحانی از مجلس مبنی بر عدم بررسی لوایح ارسالی، دولت را «بی‌عرضه» و «قانون‌گریز» خواند و گفت در این لوایح به معیشت مردم توجه نشده است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقادات حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران از مجلس مبنی بر عدم بررسی لوایح ارسالی، دولت را «بی‌عرضه» و «قانون‌گریز» خواند و گفت در این لوایح به معیشت مردم توجه نشده است.

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس، چهار‌شنبه ۱۹ آذر در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس (خانه ملت)، در واکنش به انتقادهای حسن روحانی، رئیس جمهوری که گفته بود «لوایح دولت در اتاق بایگانی است و مجلس سونامی طرح راه انداخته است»، دولت را «بی‌عرضه» و «قانون‌گریز» خواند و گفت:

«آقای رئیس جمهور! بهتر بود قبل از اینکه بخواهد بی‌عرضگی دولت را کتمان کند و مشکلات فعلی به وجود آمده برای مردم را گردن مجلس شورای اسلامی بیندازد باید به قانون‌گریزی دولت خاتمه دهد.»

احمد نادری مشکلات فعلی مردم را ناشی از «سیاست‌های نئولیبرالیستی» دولت دانست و گفت: «رئیس جمهور بایستی به فکر معیشت ملت باشد و دست از سیاسی‌کاری بردارد.»

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی لوایح ارسالی دولت به مجلس را «لوایح بی‌ارزشی» خواند که هدف از آن شلوغ کردن سر مجلس است. احمدی نادری همچنین ضمن تأکید بر اینکه اکثر لوایح دولت مربوط به مجلس دهم بوده است، گفت:

«اکثر قریب به اتفاق لوایحی که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده نیز مربوط به مجلس دهم بوده، اما در کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی هستند ضمن اینکه از اهمیت چندانی برخوردار نیستند؛ زیرا اولویت‌های مردم در این لوایح در نظر گرفته نشده و در این لوایح به معیشت توجه نشده است.»

پیش‌تر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی طی اظهاراتی کنایه‌آمیز از دولت حسن روحانی خواسته بود حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را به آمریکا «گره نزند». قالیباف بدون اینکه نامی از حسن روحانی یا دیگر مسئولان ببرد از آنها خواست «آدرس غلط ندهند» چرا که به گفته او تصمیمات حکومتی در عرصه اقتصادی و بی‌توجهی به گرانی‌ها «به پاستور و بهارستان و باب همایون و میرداماد ارتباط دارد نه به جورجیا و میشیگان و آریزونا.»

در ماه‌های منتهی به پایان کار دولت یازدهم تنش‌ها میان دولت و مجلس بر سر مشکلات اقتصادی شدت گرفته است و هر کدام دیگری را مسبب وضع موجود معرفی می‌کند.

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مسعود

    ج.ا. قانونگریزترینه، صد و خورده ای بند قانون اساسی رو از روزی که تصویب شده لگد مال کردید رفته