ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد مسکو از "اقدامات یک‌جانبه" چندین کشور علیه کره شمالی

سرگئی لاوروف، وزير امور خارجه

سرگئی لاوروف، وزير امور خارجه روسيه از آن‌چه که "اقدامات يک‌جانبه چندين کشور عليه کره شمالی" ناميد، ابراز نگرانی کرد.

لاوروف امروز در مسکو گفت: "ما از اين نگران هستيم که همزمان با واکنش مناسب شورای امنيت سازمان ملل و جامعه جهانی، اقدامات يک‌جانبه‌ای عليه کره شمالی در پيش گرفته شود که منجر به افزايش فعاليت‌های نظامی شود."

وزير امور خارجه روسيه هشدار داد که در صورت از دست دادن کنترل شرايط کنونی، اين وضعيت وارد يک دور باطل می‌شود.

لاوروف گفت: "ما معتقديم برای همه لازم است که نه با تقويت قدرت نظامی و حل وضعيت کنونی با روش‌های نظامی، بلکه با تمرکز تلاش‌ها برای ایجاد شرایط از سرگیری مذاکرات شش‌جانبه، که شورای امنیت سازمان ملل متحد نيز آن را فراخوانده است، می‌توان بر اين مسئله غلبه کرد."

پيونگ يانگ در آغاز ماه مارس نسبت به مانور نظامی آمريکا و کره جنوبی هشدار داده بود.

پس از آخرین آزمایش اتمی کره شمالی که نزديک به دو ماه پیش انجام گرفت، شورای امنیت سازمان ملل در روز ۱۷ اسفند سال گذشته (هفتم مارس) تحریم‌ها علیه کره شمالی را تشدید کرد اما به تهدیدهای اخیر کره شمالی مبنی بر حمله‌ اتمی به آمریکا بی‌اعتنا ماند.

امروز پس از مانور نظامی روز گذشته بمب‌افکن‌های B2 آمریکا در آسمان کره جنوبی، کیم جونگ‌ اون، رهبر کره شمالی دستور آماده‌باش به واحدهای موشکی این کشور برای “حمله به آمریکا و پایگاه‌های این کشور در اقیانوس آرام” را صادر کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.