ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت نهمین عضو شورای شهر ساری: پارلمان شهری منحل می‌شود

همه اعضای اصلی و اعضای جایگزین شورای اسلامی شهر ساری به اتهام تخلف مالی بازداشت شده‌اند. یک مقام مسئول می‌گوید درخواست انحلال شورا به هیئت مرکزی ارسال شده است.

تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ساری در استان مازنداران به اتهام تخلف مالی بازداشت شده‌اند. معاون عمرانی استاندار مازنداران پیشتر گفته بود درخواست انحلال شورا این شهر به هیئت حل اختلاف ارائه شده است.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

خبرگزاری‌های ایران عصر پنجشنبه ۴ دی از بازداشت نهمین عضو شورای اسلامی شهر ساری خبر دادند. پیش از این در تابستان و پاییز امسال هشت عضو شورا به اتهام تخلف مالی بازداشت شده بودند.

اسامی اعضای بازداشت شده تا به حال فاش نشده است.

شورای اسلامی شهر ساری دارای ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی‌البدل بود که چهار تن از آنان از حضور در شورا انصراف داده بودند اما دو عضو دیگر ۱۴ مهرماه امسال وارد شورا شدند که یک تن از آنان از مقام خود استعفاء کرد.

در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ساری قاسم قاسمی، عباس نجاریان ساروی، سید مسعود مدینه، فرامرز نقیبی علمداردهی، سید علی آقامیری، اسفندیار عشوری سوادکوهی، علیجان شمشیربند، کورش یوسفی ساداتی و علی‌اکبر زلیکانی به عنوان اعضای اصلی به پارلمان شهری راه یافتند. پرویز شعبانی و محمد جعفری دو عضو علی‌البدل شورا مهر به شورا راه یافتند. فیض‌الله نفجم و جمال باقری دیگر اعضای علی‌البدل شورا اما از حضور در شورا انصراف دادند.

اعضای شورای شهر ساری به فساد مالی متهم هستند. علاوه بر آنها شماری از مدیران میانی و شهردار ساری نیز به همین اتهام بازداشت شده‌اند.

مهدی رازجویان، معاون عمرانی استانداری مازنداران سوم دی به «بلاغ‌نیوز»، گفته بود:

«درخواست انحلال شورای شهر ساری در هیئت اختلاف استانی تائید و برای انحلال و تائید نهایی به وزارت کشور ارسال شده است.»

براساس گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری‌های داخلی ایران از زمان آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا به حال بیش از دو هزار تن از اعضای این شوراها به اتهام فساد مالی بازداشت و محاکمه شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.