ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بارش برف راه ارتباطی ده‌ها روستا را قطع کرد

بارش برف راه‌های ارتباطی ده‌ها استان در مناطق مختلف ایران را قطع کرده است. در ارتفاعات شمال تهران چهار نفر بر اثر وقوع بهمن ناپدید شدند.

بارش برف در مناطق مختلف ایران راه‌های ارتباطی را مسدود کرده است. در تهران ریزش بهمن در ارتفاعات فشم و دارآباد موجب ناپدید شدن چهار نفر شد. مسئولان سازمان اورژانس می‌گویند ۱۰۰ کوهنورد در ارتفاعات توچال گرفتار شده‌اند.

بارش برف مسیرهای ارتباطی ده‌ها روستا در مناطق مختلف ایران را قطع کرده است. در شمال تهران وقوع بهمن موجب گم شدن چهار تن شد.

رئیس سازمان اورژانس ایران بعداز ظهر جمعه پنجم دی گفت که ۱۰۰ کوهنورد در ارتفاعات توچال گرفتار شدند. به گفته او این کوهنوردان بدون توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی به ارتفاعات رفته بودند.

در یک خبر دیگر مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران هم به باشگاه خبرنگاران جوان گفت چهار نفر بر اثر وقوع بهمن در ارتفاعات دارآباد و فشم در شمال تهران مفقود شده‌اند.

بارش برف در استان‌های شرقی، غربی و شمالی ایران مسیرهای ارتباطی را مسدود کرده است. در غرب و شمال غرب بارش برف سنگین‌تر گزارش شده است. در استان اردبیل راه‌های ارتباطی ۶۴۲ روستا مسدود شده است.

در استان آذربایجان شرقی هم برف ارتباط ۳۰ روستا را قطع کرده است. همچنین در استان آذربایجان‌غربی هم مسیرهای ارتباطی ۵۱ روستا مسدود شده است. در استان کردستان نیز بارش بارف موجب توقف اجباری بیش از سیصد خودرو شد.

مدیرکل راه‌داری و حمل و نقل قزوین هم گفته است که راه ارتباطی ۱۰۸ روستا در این استان به دلیل بارش بارف مسدود است.

در استان‌های شمالی نیز تردد در برخی مسیرهای ارتباطی در استان‌های مازنداران و گلستان را سخت کرده است. در استان سمنان نیز بارش برف محور دامغان به گلوگاه  را بسته است.

سازمان هواشناسی ایران نسبت به ادامه بارش برف و کاهش دمای هوا هشدار داده است. دمای هوا در برخی استان‌های ایران به منفی ۱۲ درجه خواهد رسید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.