ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخستين پروازهای بين ايران و مصر پس از ۳۰ سال انجام شد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، پس

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، پس از ۳۰ سال امروز نخستين پرواز مستقيم بين مصر و ايران انجام شد.

بنا به اين گزارش شرکت هواپيمايی خصوصی اير ممفيس متعلق به تاجر مصری رامی لکح، اين پرواز را از قاهره به تهران با هشت مسافر ايرانی از جمله دو ديپلمات، انجام داده و قرار است از تهران به سمت أسوان، شهر جنوبی مصر پرواز کند.

از سوی ديگر خبرگزاری فارس نيز گزارش داد امروز ۵۰ نفر از گردشگران ايرانی در قالب يک پرواز چارتر وارد مصر شدند تا در طول اقامت يک هفته‌ای خود از شهرهای مختلف مصر بازديد کنند.

فارس همچنين نوشته است شرکت هواپيمايی اير ممفيس به موجب توافقنامه‌ای که در جريان سفر هشام زعزوع، وزير گردشگری مصر به ايران امضا شد، احتمالا پروازهای مربوط به شهرهای ايران از فرودگاه‌های منطقه‌ای در جنوب مصر را بر عهده خواهد داشت.

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران بهمن‌ماه سال گذشته در سفر به مصر و ديدار با مقامات مصری اعلام کرد که شهروندان مصری می‌توانند بدون ويزا به ايران مسافرت کنند و پس از آن در
اسفندماه وزير گردشگری مصر طی سفری به تهران قراردادهايی با مقامات ايرانی به منظور ازسرگيری سفرهای توريستی بين دو کشور امضا کرد.

با اين حال هشام زعزوع به آسوشيتدپرس گفته است محدوديت‌هايی برای گردشگران ایرانی در مصر تعيين شده و آنان از مکان‌های مذهبی دیدن نخواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.