ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نگرانی کارگران ایران پوپلین در پی قطع «موقت» گاز و توقف تولید شرکت

فشار گاز در گیلان با افت شدید مواجه شده است. با قطع گاز کارخانه ایران پوپلین تولید ۲۷۴ کارگر این شرکت نساجی که از آذرماه حقوق نگرفته اند، موقتا بیکار شدند.

با قطع گاز کارخانه ایران پوپلین تولید در این شرکت نساجی از نیمه شب یکشنبه ۱۴ دیماه «موقتا» متوقف شده و ۲۷۴ کارگر این شرکت که از آذرماه حقوق نگرفته اند، موقتا بیکار شدند. علت قطع گاز به گفته کارگران، مصوبه استانداری گیلان است که بر مبنای آن فشار گاز شرکت‌های پرمصرف استان از جمله ایران پوپلین کاهش می‌یابد. به این منظور گاز کارخانه برای ۴۸ ساعت قطع شده که دوره قطعی گاز ممکن است تمدید شود.

عکس: آرشیو

مدیرعامل گاز منطقه گیلان دو روز پیش از افت شدید فشار گاز در غرب گیلان خبر داد و گفت در صورتی که فشار گاز بهبود نیابد، گاز در بخشی از شهرها قطع می‌شود.

عرب مقصودی افزود: «به دلیل افت فشار و مصرف زیاد گاز در استان نیروگاه‌های تولید برق رشت و لوشان از مدار مصرف گاز خارج و با سوخت گازوئیل فعالیت می‌کنند… شرکت گازهم اکنون با قطع گاز مراکز پر مصرف نظیر نیروگاه‌ها کمبود گاز مصرفی مناطق مسکونی و مراکز حساس از قبیل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را جبران کرده است».

مدیرعامل گاز منطقه گیلان در همان مصاحبه وعده داده بود طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با جمهوری آذربایجان «گاز مورد نیاز منطقه غرب گیلان به شبکه خطوط انتقال تزریق شود».

به نظر می رسد این وعده عملی نشده و مشکل کاهش فشار گاز در استان ادامه دارد. کارگران شرکت ایران پوپلین که هم اکنون مطالبات معوقه دارند، نگرانند که ادامه وضعیت فعلی سبب کاهش و یا توقف تولید بشود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.