ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست وزارت اطلاعات از خانواده‌ دراويش زندانی

تارنمای مجذوبان نور به‌نقل از

تارنمای مجذوبان نور به‌نقل از خانواده‌ دراويش زندانی نوشته است وزارت اطلاعات از طريق وکلای مدافع دراويش زندانی از آنان خواسته‌ است اعلام کنند تمامی دراويش زندانی در زندان‌های اوين تهران و عادل‌آباد شيراز از دراويش نمی‌باشند و ربطی به درويشان نعمت اللهی گنابادی ندارند و مستقل عمل می‌کنند.

هم‌اکنون ۱۱ تن از وکلای دراويش و مديران و دست‌اندرکاران تارنمای مجذوبان نور در زندان‌های اوين تهران و عادل آباد شيراز زندانی هستند و يکی از اتهام‌های انتسابی به آن‌ها، عضويت در گروه مجذوبان نور "پايگاه خبری دراويش گنابادی" و دفاع از حقوق دراويش می‌باشد.

فرشيد يداللهی، مصطفی دانشجو، امير اسلامی و اميد بهروزی از وکلای دراويش و حميدرضا مرادی، افشين کرم‌پور و رضا انتصاری از مديران تارنمای مجذوبان نور پس از تحمل ۱۸ ماه بازداشت موقت، در حال حاضر ۷۵ روز است در زيرزمين بند ۲۰۹ امنيتی وزارت اطلاعات، بدون دسترسی به امکانات اوليه هواخوری، رسيدگی‌های پزشکی و تماس تلفنی و مکاتبه با خارج از بند" به‌سر می‌برند و علی‌رضا روشن و مصطفی عبدی دو تن ديگر از اين دراويش نيز در بند ۳۵۰ اوين زندانی می‌باشند.

صالح مرادی و کسری نوری نيز که در زندان عادل آباد شيراز زندانی هستند از ۲۷ دی ماه ۱۳۹۱ پس از انتقال وکلای دراويش و مديران تارنمای مجذوبان نور به بند ۲۰۹، در اعتراض به اين اقدام دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.