ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک کارگر شهرداری سربندر در پی حمله فیزیکی سرکارگر راهی بیمارستان شد

کارگران از ترس اخراج سکوت کردند اما انتشار کلیپی از کارگر مصدوم در فضای مجازی منجر به واکنش شهرداری شد و سرپرست شهرداری سربندر از اخراج عامل ضرب و شتم خبر داد.

یک کارگر خدمات شهرداری سربندر سه‌شنبه۱۶ دی در اثر حمله‌ فیزیکی سرکارگر دچار حمله عصبی و تشنج شد و به بیمارستان انتقال یافت. این کارگر دو روز پیش با خواست دریافت کفش کار به مسئولان شهرداری مراجعه کرده بود.

مقدم کارگر شهرداری سربندر توسط سرکارگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شد

کارگران در پی ضرب و شتم همکارشان از ترس اخراج سکوت کردند اما انتشار کلیپی از کارگر مصدوم در فضای مجازی منجر به واکنش شهرداری شد و سرپرست شهرداری سربندر از اخراج عامل ضرب و شتم خبر داد.

یکی از کارگران به خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان گفت:

«روز گذشته کارگران برای ثبت اثر انگشت دستگاه جدید، به شرکت مراجعه کرده بودند و همکار ما در حال صحبت با رئیس شرکت که در اتاق حضور داشت، بود. سرکارگر بدون زمینه قبلی به سمت کارگر آمد و با برخورد ناشایست به وی گفت از اتاق بیرون برو. سپس برخورد لفظی و فیزیکی با کارگر کرد. به طوری که کارگر روی زمین افتاده و باعث حمله عصبی شدید و تشنج در کارگر می‌شود.»

کارگر شهرداری افزود: «این سرکارگر سابقه برخورد نادرست با کارگران را دارد، ولی چکار کنیم به خاطر ترس از بیکاری و مسائل دیگر که قابل عنوان نیست، هیچ وقت کسی حرفی نمی‌زند و به مسئولان شرکت و شهرداری طرح شکایت نکردیم.»

به نوشته «عصر جنوب» کارگر مصدوم که مقدم نام دارد از بیمارستان مرخص شده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محسن

    بی پدر زورت به رفتگر رسیده!