ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دونالد ترامپ به حامیانش: به خانه برگردید

دونالد ترامپ از هواداران خود که ساختمان کنگره آمریکا را محاصره کرده بودند خواست که آرامش و صلح را حفظ کنند و به خانه‌های خود برگردند. تجمع حامیان او کماکان ادامه دارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده در یک پیام ویدیویی از حامیانش خواست که تجمع اعتراضی پایتخت را رها کنند و به خانه برگردند. تجمع حامیان او کماکان ادامه دارد.

هواداران ترامپ ساختمان کنگره را محاصره کرده‌اند - عکس از خبرگزاری فرانسه، عکاس: SAMUEL CORUM

دونالد ترامپ، بعد از ظهر روز چهارشنبه ششم ژانویه/ ۱۷ دی از هواداران خود که ساختمان کنگره آمریکا را محاصره کرده بودند خواست که آرامش و صلح را حفظ کنند و به خانه‌های خود برگردند.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

پیام یک دقیقه‌ای ترامپ که در توییترش پس از آن منتشر شد که جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا در پیامی تصویری ترامپ را خطاب قرار داد. بایدن از ترامپ خواست که به مقابل دوربین رسانه‌ها برود و از حامیانش بخواهد که تجمع اعتراضی‌ای که به درگیری با پلیس و ورود تظاهرکنندگان به صحن کنگره انجامید را پایان دهند.

با این حال ترامپ در درخواستش از حامیانش برای بازگشت به خانه، ادعاهایش در مورد تقلب در انتخابات را باز هم تکرار کرد. او به حامیانش گفت: می دانم چه احساسی دارید:

«هرگز نبوده که چنین اتفاقی رخ دهد که آنها بتوانند از ما همه چیز را بگیرند - از من، از شما، از کشورمان. این یک انتخابات تقلبی بود. اما ما نمی‌توانید آلت دست این‌ها شویم. ما باید صلح داشته باشیم. برای همین، به خانه بروید. دوست‌تان داریم. شما خاص هستند. دارید می‌بینید که چه شده. می‌بینید که با دیگران چگونه رفتار می‌کنند، دیگرانی که خیلی بد و شیطانی هستند. می‌دانم چه حسی دارد. اما به خانه برگردید.»

در پایان پیام ترامپ به حامیانش گفت: دوست‌تان دارم، به خانه برگردید.

تجمع حامیان او علی‌رغم پیام ترامپ و اعلام مقررات منع رفت و آمد در واشنگتن دی سی کماکان ادامه دارد.

مایک پنس - معاون ریاست جمهوری - که اختلاف‌های او با ترامپ امروز سرخط خبرها بود هم حمله حامیان ترامپ به ساختمان‌های دولت فدرال را محکوم کرد.«اعتراض مسالمت آمیز حق هر آمریکایی است. اما این حمله به صحن ساختمان‌های دولت فدرال (کاپیتول)، تحمل نخواهد شد و افراد درگیر با اشد مجازات تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.»

پس از حمله حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، نیروهای امنیتی مایک پنس را که در صحن کنگره بود به محلی امن منتقل کردند و جلسات امروز به فردا موکول شد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.